מהי דלת בקו אפס וכיצד היא מסייעת ליהנות ממראה עיצובי מושלם בשטח הדירה?

דלתות פנים הן הגדרה לכל סוגי הדלתות המצויות בתוך חלל המגורים ו/או המשרד. דלתות אלו, מעבר להיותן אמצעי פונקציונאלי לתיחום חדרים וחללים, חייבות להיות מותאמות לקו העיצובי הכללי של שטח הדירה, הבית או המשרד.

דלתות קו אפס מעוצבת בצבע שמנת דלתות קו אפס

דלתות הפנים המצויות בכל דירת מגורים או משרד הן למעשה הגדרה כללית ל-2 סוגים עיקריים של דלתות, האחד, דלתות משקוף המותאמות לפתח הכניסה לחלל המגורים, והשני, דלתות קו אפס, כלומר, דלתות ללא משקוף נראה לעין.

סוג נוסף של דלתות פנים כולל בתוכו דלת הזזה דקורטיבית אותה מומלץ לתכנן בזמן הליכי בנייה.

 

דלתות פנים נסתרות

דלתות קו אפס ידועות גם בשם דלתות פנים נסתרות וזאת מכיוון שהן מתאפיינות במשקופים וצירים נסתרים מהעין. דלתות פנים בקו 0 אלו מיושרות עם קירות המבנה ולמעט ידית הכניסה/יציאה המולבשת במרכז הדלת לא ניתן לזהות שמדובר במפתח לאחד מחללי הדירה.

 

דלתות במישור הקיר מיוצרות ממגוון רחב של חומרי גלם, כאשר המשקופים והצירים הנסתרים מיוצרים לרוב מחומר האלומיניום הידוע בתכונות כגון: עמידות לאורך שנים ומניעת מצבי קורוזיה. גוף הדלת הנסתרת מיוצר כיום מחומרי גלם איכותיים המאפשרים לכם ליהנות ממראה דלתות פנים מעוצבות המותאמות גם למישור הקיר וגם לחלל העיצובי הכללי של החלל.

 

חשוב שתדעו

טכניקת ההסתרה של משקופי הדלת ניתנת ליישם גם למטרות התקנתן של דלתות קו אפס.

 

דלתות קו אפס מעוצבות בהתאמה אישית

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של דלתות מעוצבות המותאמות לחללי פנים. דלתות אלו מותאמות לכל חלל מגורים או משרד באופן אישי. דלתות פנים מעוצבות בהתאמה אישית הן למעשה מתוכננות ומיוצרות עבור חלל המגורים בו הן יותקנו. דלתות אלו מותאמות מבחינה עיצובית, פרקטית ותקציבית לכל לקוח והן מיוצרות מחומרי גלם איכותיים ובטיחותיים המבטיחים לכם דלת פנים עמידה ואיכותית לאורך שנים.

 

את הליכי התכנון והייצור של הדלתות מומלץ לבצע באמצעות חברות העוסקות ומתמחות בעיצוב ושיווק של המוצר, כאשר חלק מהדלתות המשווקות על ידן מיובאות מיצרניות הדלתות המובילות ביותר בעולם וחלק מהדלתות מיוצרות בישראל על ידי מפעלי ייצור וחברות דלתות מובילות בתחום. מידות הדלת והתאמתה לחלל המגורים חייב להוות חלק בלתי נפרד מהליך התכנון וההתקנה ולכן מומלץ לבחור בכל אותן חברות המעידות לרשותכם שירותי ייעוץ מקדימים לבחירת דלתות פנים ושירותי התקנה מקצועיים לצורך התקנת הדלתות בשטח הבית או המשרד.

 

ההיצע המגוון והמרשים ביופיו של דלתות הפנים המעוצבות, בין אם מדובר בדלתות נסתרות בקו אפס ובין אם מדובר בדלתות משקוף מסורתיות, מאפשר לכל אחד ואחת מביניכם לבחור את הסגנון העיצובי המועדף עליו של דלתות הפנים וליהנות מהיצע מרשים של פתרונות פרזול לצורך התקנת ידיות על גבי הדלת.