תחילת עונת הקיץ היא זמן מצוין לשפץ את הבית או לרענן אותו על ידי החלפת אלמנטים בולטים בחלל בית. תהליך שיפוץ הבית טומן בחובו החלפה ורענון של פריטים רבים ובעיקר של דלתות פנים, הרי לבל נשכח כי בעת שיפוץ הורסים קירות ומשקופים ולרוב לא ניתן לבצע שימוש בדלתות הישנות. דלתות פנים, הם חלק חשוב מעיצוב הבית והן מוסיפות רבות לנראות החלל, לכן נראה כי אנשים רבים משקיעים מחשבה רבה בעת בחירת דלתות פנים, כאלה שיתנו את הטון בחלל ומראה מעוצב בדיוק כפי שהם רוצים.

דלת פנים צהובה ומרימה את עיצוב פנים הבית

בעת בחירת דלתות פנים, חשוב לייחס חשיבות לכמה פרמטרים מסוימים שיקנו לכם בחירה מוצלחת:

עיצוב – את עיצוב הדלתות חשוב להתאים בקפידה על פי קו העיצוב של הבית על מנת לקבל מראה אחיד. לכן, אם לדוגמא עיצבתם את הבית בסגנון קלאסי נקי, בחרו דלתות קלאסיות בעלות מראה נקי אך עם עיטורים עדינים. אך אם בחרתם ללכת על קו עיצוב כפרי, תוכלו לרכוש דלתות מעץ מאסיבי המאפיינות את המראה הכפרי.

בחירת חומרים – חשוב לבחור דלתות העשויות מחומרים איכותיים, הרי וודאי תרצו ליהנות מהדלתות שנים רבות. החומר הפופולרי הוא עץ מלא או לבידי עץ, אך לאחרונה גם דלתות אלומיניום נעשו פופולריות ומבוקשות בשל עמידותן וחוזקן.

בטיחות הדלתות – בטיחות חשובה כאשר יש ילדים קטנים בבית, לכן חשוב להקפיד לבחור דלתות בטיחותיות העומדות בתווי תקן מחמירים, במיוחד כאשר בוחרים דלתות פנים לחדרי ילדים.

בידוד – דלתות פנים חייבות לספק פרטיות לדיירי הבית, לכן חשוב להקפיד לבחור דלתות בעלות בידוד חזק – דלת אקוסטית, כזה שיאפשר לכם שקט בבית ושמירה על פרטיות. בידוד חשוב יותר כאשר מדובר על חדר עבודה או חדר הורים.
מחירים – מחירי דלתות משתנים מחברה לחברה והם משתנים לרב על פי איכות הדלת, החומרים מהם היא עשויה, רמת גימור, מותג מוכר, רמת בידוד ועוד פרמטרים שונים. אך זכרו כי לעיתים יש פערי מחירים בין חברות על אותם גדמים בדיוק, לכן חשוב לבצע סקר שוק.