נכנסים לדירה חדשה עם ממ"ד? השלמתם את בניית הממ"ד בשטח הבית? מחפשים אחר דלתות פנים לממ"ד? בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מקצועי מורחב על אודות דלתות פנים לממ"ד.

 

דלתות פנים לממ"ד הן הגדרה כללית למספר דלתות פנים שונות אותן ניתן להתקין בנוסף לדלת הממ"ד המקורית (הקיימת) ו/או לסוגי דלתות פנים מעוצבות המשלבות בתוכן פיתוחי מתכת המותאמים לדרישות התקן להתקנת דלתות ממ"ד.

דלת ממ"ד בצבע לבן


כמה מילים על – דלתות פנים לממ"ד

דלתות ממ"ד הן למעשה דלתות המיוצרות מחומרי גלם שונים כגון: מתכת כבדה, פלדה או ברזל. דלתות אלו מותקנות בפתח הממ"ד (מרחב מוגן דירתי) והן חייבות לעבור בדיקת אטימות מקיפה בטרם התקנן. במבני מגורים חדשים, הקבלן ו/או היזם אחראיים על בניית הממ"ד והתקנת דלתות הממ"ד ובבניה הפרטית דלתות הממ"ד נמצאות בתחום אחריותו של הקבלן המבצע את עבודות בניית הממ"ד בשטח הבית.

 

דלתות פנים מעוצבות לממ"ד

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של פתרונות מעוצבים בכל הנוגע להתקנת דלתות פנים לממ"ד. פתרונות אלו ניתנים ליישום גם באמצעות התקנת דלת פנים מעוצבת המתווספת לדלת הממ"ד המקורית, כאשר דלת זו משמשת לצרכים יומיומיים ואילו דלת הממ"ד המקורית משמשת לצורכי חירום בלבד. אפשרות נוספת להתקנת דלתות פנים מעוצבות לממ"ד מתאפשרת באמצעות עיצוב דלתות פנים לממ"ד. אפשרות זו מאפשרת לכם ליהנות מדלתות פנים לממ"ד בעיצוב ייחודי המשלב בתוכו דוגמאות עיטור שונות. כמו כן, עומדת לרשותכם האפשרות להתקין דלתות פנים לממ"ד סטנדרטיות אותן ניתן לצבוע כיום במגוון עשיר של גוונים שונים בהתאם להעדפות הטעם האישיות שלכם ובהתאם למראה העיצוב הכללי של סביבת המגורים.

 

סוגי דלתות

כל סוגי הדלתות המיועדות לממ"ד חייבות להיות מסווגות תחת הקטגוריה של דלת מחוסמת המספקת מענה והגנה מפני טילים ברגעי חירום. כמו כן, חשוב לתת דגש על חשיבות אטימות דלתות ממ"ד וזאת לצרכי התגוננות מפני מתקפת טילים כימיים או ביולוגיים. בנוסף, הדלתות המעוצבות לממ"ד חייבות להיות חסינות אש והן חייבות לכלול בתוכן מנגנון פתיחה ונעילה בטיחותי.

 

אפשרות נוספת לעיצוב דלתות הפנים לממ"ד היא באמצעות החלפת ידיות הדלת והתקנה של ידיות פתיחה/נעילה מעוצבות. יחד עם זאת חשוב לוודא שמנגנון הפתיחה/נעילה הינו בטיחותי והוא מותאם לדרישות התקן של דלתות הממ"ד.

 

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של פתרונות עיצוב ודקורציה לכל סוגי דלתות הפנים בצבעי למינטו השונים המיועדות למרחבים המוגנים בשטח הדירה (ממ"דים). פתרונות אלו מוצעים לכם על ידי חברות המתמחות בשיווק וייבוא של דלתות פנים מעוצבות, כאשר שירותי ההזמנה משלבים בתוכם גם שירותי התקנה בבית הלקוח. לצורך התקנת דלתות ממ"ד חשוב לוודא שהדלת עומדת בכל דרישות התקן ובמהלך התקנתה לבצע בדיקת אטימות כנדרש. כפועל יוצא מכך, הקפידו לבדוק האם חברת הדלתות המשווקת את דלתות הממ"ד מתמחה גם במתן שירותי התקנה מקצועיים בהתאם לתקן הנדרש בתחום.

 

רוצים להנות עם דלתות פנים במבצע מיוחד? לחצו כאן!