לכל משרד מתאימה דלת פנים שונה. על מנת לעצב את המשרד ולהתאים לו את דלתות הפנים שמתאימות לו, יש לחשב ולהבין מהו אופי המשרד, מי האנשים שישתמשו בו ומהם הצרכים שלהם? האם מדובר בעורכי דין, או חברות סטרטאפ, עיתונאים, בנק וכו'. על מנת שהעבודה במשרד תהיה יעילה. נדרש תכנון אדריכלי בעת הבנייה ולא פחות חשוב בחירת דלתות פנים איכותיות אשר ישרו את האווירה הרצויה ובנוסף יבודדו רעשים.

דלתות פנים למשרדים

עיצוב משרדים מבנייה קלה

לבנייה קלה יש יתרונות רבים היא חוסכת שניים משלושת המשאבים היקרים ביותר לכל אדם את השני ואת השלישי – זמן וכסף (המשאב הראשון הוא, כמובן, בריאות). הבנייה הקלה מאפשרת להזמין משרדים לפי תכנית ייעודית של מטרתם, בהתאמה מדויקת לצרכים, למיקום ולזמן הנדרש להקמתם. בתוך חודשים בודדים ניתן להזמין ולקבל משרד הכולל את עיצוב הדלתות בו על פי דרישה ובהתאם לצורך.

 

לעומת בניה קונבנציונאלית, בניית משרדים מבנייה קלה מהווה פתרון מיטבי לגופים ולחברות הנדרשים לשירות עצמי של חללים לתקופת זמן קצרה או ארוכה: לדוגמה, חברת בנייה רוצה לפתוח משרד ומרכז מכירות באתר בנייה או בסמוך לו וכדומה.

 

בנייה קלה – הזמני כקבוע

בנייה קלה היא למעשה גם התשתית, אך מעבר לזה היא גם המוצר המוגמר. היא הקירות, הדלתות (דלתות פנים ודלתות חוץ), החלונות. באמצעים פשוטים ניתן לייפות ואף להדר את החלל העשוי מבנייה קלה, באמצעות חיפוי בחומרים שונים, ריצוף מיוחד, טקסטיל וריפודים שונים, ריהוט איכותי, דלת פנים אקוסטית, פינת ישיבה ופינת קפה מושקעת וכמובן גם בחירת דלתות פנים וחוץ יפות שמתאימות לאופי המשרד. גם למשרד זמני  ניתן לשוות חזות של משרד מושקע, מטופח וקבוע.

 

על מנת להפיק ולמצות את המיטב מאזור העבודה, חשוב לייחד מחשבה לתכנונו לאחר אפיון והגדרת צרכים, שימושים והתאמת ריהוט משרדי. כיום משרד אמור להוות מקום רחב מספיק לפעילות האמורה להתקיים בו. אם מדובר במשרד שמתוכננת בו גם קבלת קהל, יש להיערך לקראת ייעוד זה מבעוד מועד ולהכין מקום נוח לישיבה, להמתנה.

 

חשיבות התאמת דלת למשרד

חברות סטרט-אפ צעירות  וגם אנשים שנזקקים לסביבה יצירתית וסיור מוחין ישכירו לרוב משרדים עם חלל פתוח (open space) משרדים אלו יאופיינו בתקרות גבוהות, לרוב תקרות אקוסטיות, חלל עבודה גדול, במשרד זה לא נתקל בדלתות מלבד דלת כניסה או דלת שירותים. משרד של עורכי דין, לעומת זאת, יאופיין אחרת, בדרך כלל הוא יהיה בנוי מחלל כניסה גדול שם תשב מנהלת המשרד ומסביב יהיו חדרים קטנים לצד חדר ישיבות גדול כאשר לכל החדרים דלתות פנים איכותיות ויפות.

 

מאחר שאזור עבודה זה מתבצעת עבודה שמחייבת שקט וריכוז פנימי כדאי ורצוי להתקין דלת פנים אקוסטית המבודדת רעשים. התקנת דלתות פנים אקוסטיות מבעוד מועד תייתר את הצורך להחליף דלתות תוך כדי העבודה ובכך לגרום הפרעה לשגרה.

 

משרדים לתערוכות ולירידים מהווים פתרון מצוין למארגנים או אף למי שמתכננים לבצע מכירות במהלכן. דלתות עשויות לחצוץ בין המתחמים השונים במשרד ולאפשר יצירת חדרים ונישות שבהן עשויים להישמר החיסיון והפרטיות הנדרשים. דלתות איכותיות ומעוצבות יוצרות רושם. עיצובן הוא חלק בלתי נפרד מיצירת הרושם הזה. גם אם לא מזמינים דלת מהודרת, ניתן לשדרג את הרושם שהיא יוצרת באמצעות עיצובה.

 

משרדים עם דלתות פנים ודלתות חוץ

ניתן להזמין ולקבל מבחר של דלתות פנים ודלתות חוץ, עם ידיות או בלעדיהן, הניתנות לפתיחה ולסגירה נוחה וקלה.  אם אתם מתלבטים בנושא דלתות פנים איכותיות דלתות דרור היא בחירה טבעית, מתבקשת ומעודפת אשר תבטיח לכם שקט תעשייתי (אם לדייק משרדי). דלתות איכות מעוצבות ייתנו לכם מענה מיטבי, פתיחת דלתות דרור וסגירתן מתבצעת בשקט. אין חריקות. אין צרימות. איש אינו נדרך לשמע רעש. בחירה בהן היא בינגו, כפי שתיווכחו עם התקנתן במשרד.