דלתות פנים מהוות חלק ניכר מהסגנון העיצובי של הבית והחדרים בפרט. כיום בשנת 2018 ניתן למצוא דגמים רבים של דלתות מעוצבות במחירים שונים, מחיר דלת פנים מתחיל במאות שקלים במקומות שונים בארץ אך איכותם צריכה להילקח בחשבון היות ודלת פנים במחיר זול מידי עלולה להתבלות במהרה ולכן עלות הדלת תהיה גבוהה בהרבה וההתעסקות בהחלפת הדלת תגרום לעגמת נפש במקום הנאה. בחברת דלתות דרור מחיר דלות פנים משתנה בהתאם לסוג הדלת שאתם בוחרים, כמות דלתות מוזמנות, מסגרות, ידיות ופרמטרים נוספים. ניתן להזמין דלתות מעוצבות וייחודיות במחירים אטרקטיביים במיוחד באחד מסניפי דלתות דרור.

דלתות פנים מחירים מיוחדים

לקבלת פרטים והצעת מחיר אטרקטיבית לחץ כאן

 

הפרמטרים לקביעת מחירון דלתות פנים

על מנת לתמחר דלתות פנים מעוצבות בצורה נכונה צריך לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים אשר משפיעים על דלתות פנים מחיר אשר משפיעות יותר על מחיר דלתות פנים ויש גורמים המשפיעים פחות, נמנה כעת את הגורמים המרכזיים בתחום דלתות פנים מחירים המשתנים ונקבעים לפי מספר פרמטרים:

רוחב פתח הדלת

רוחב פתח הדלת משפיע על ככמות החומר והעץ המרכיב את הדלת וגם העלויות משתנות בהתאם.

גובה הפתח מהריצוף

גובה פתח מהריצוף המגן מפני רטיבות ובלאי של תחתית הדלת לצד שמירה על הסגנון העיצובי.

סוג משקוף

המשקוף הוא חלק בלתי נפרד מקניית דלת פנים הניתן לבחירה עם מגוון אפשרויות עיצוביים שונים החל מ- משקוף ישר, עגול, קו אפס, עץ מלא, עץ טבעי אשר עלולים ליקר או להוזיל את עליות דלתות הפנים.

צירים

לדלתות הפנים צירים מסוגים שונים החל מצירי פייפ, ציר סמוי ועד צירים זולים יותר.

ידיות

איכות הידיות המותקנות על הדלת והעיצוב שלהן גורם שצריך לקחת גם בחשבון.

מילוי – חומר הגלם של הדלת

מילוי מסוגים שונים אשר תומכים בשני צידי הדלת ומונעים רעשים עד לבידוד מירבי.

זיגוג – ציפוי הדלת

דלתות פנים מגיעות עם מגוון עצום של ציפויים אשר מיועדים לדברים שונים אותם ניתן לשלב ולהציב זיגוג מסוגים שונים בדוגמת רטרו או בדוגמאות שונות לפי דרישה.

צבע

ניתן לצבעו דלתות בצבעים שונים כמו צבע שקוף או חצי שקוף ,צבע אטום, צבע על בסיס מים או צבע על בסיס שמן או אפילו לשלב צבע בין מבריק למט.

עיצוב דלתות פנים מותאם אישית

עיצוב אישי אשר ישלבו מגוון החומרים וגימורים שיסייעו לך לתכנן בצורה המקצועית ביותר כיצד יראו הדלתות שלך עם "דלתות דרור"

דלתות פנים מחיר עם עיצובים מרהיבים

לקבלת הצעת מחיר משתלמת לחץ כאן

 

מחירון דלתות פנים משתנה מחברה לחברה בהתאם למספר מאפיינים המשפיעים באופן ישיר על איכות הדלתות. אז מה באמת משפיע על מחיר הדלתות? התשובה לכך טמונה בין היתר באיכות חומר הגלם ממנו מיוצרת הדלת, סוגי ציפוי הדלת, איכות המשקוף, איכויות מוצרי פרזול הנלווים לדלת, הסגנון העיצובי של הדלת איכות והגימור של הדלת.

 

דלתות פנים מחירים

הליך רכישת דלתות פנים מחייב אתכם לבחון מספר פרמטרים בכל הנוגע לאיכות חומר הגלם ממנו מיוצרת הדלת, כאשר כל חומר גלם של דלתות פנים מחיר שונה. קיים הבדל משמעותי במחיר בין דלת פורמייקה או דלת מעץ ומכיוון שלא קיים מחירון דלתות פנים אחיד בין כל החברות העוסקות בייצור, ייבוא או שיווק של דלתות פנים, אנו ממליצים לכם לקבל הצעת מחיר ממספר ספקים על מנת לבחון את איכויות הדלתות השונות המוצעות לכם.

 

אצלנו בחברת דלתות דרור, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של דלתות מעצובות במחירים נוחים ומשתלמים, גם כאשר מדובר בדלת פנים איכותית מאיטליה במחיר שווה במיוחד. דלתות הפנים המשווקות על ידינו מאפשרות לכם ליהנות גם מדלתות פנים בסגנון יוקרתי המותאם באופן פונקציונאלי לסביבת המגורים החדשה או המתחדשת שלכם וגם ממחירים הגיוניים המאפשרים לכם לרכוש דלתות פנים איכויות במחירים נוחים לכל כיס.

 

דלתות פנים מחיר משתנה ממספר סיבות הנובעות בין היתר לנוכח איכות והגימור של הדלת. ישנן דלתות עם זגוגית חלבית או פיתוחי עץ או עיטורי מתכת במחירים גבוהים יותר מדלתות פנים סטנדרטיות המגיעות ללא עיצובים ייחודיים. כמו כן, ההבדל במחיר נובע לנוכח מוצרי הפרזול השונים הנלווים לדלת, כאשר גם דלתות עץ מלא הנחשבות ליוקרתיות וליקרות ביותר בקטגוריה מוצעות לכם במחירים משתנים בהתאם לסוג הידיות המותקנות בהן ולכן חשוב לדעת לבחור ידיות לדלתות גם בהתאם לסגנון העיצובי של הדלת וגם בהתאם לעלות הכוללת של מחיר הדלת. אצלנו בחברת דלתות דרור, תוכלו ליהנות משירותי ייעוץ והכוונה מקצועיים בדרך לרכישת דלתות פנים איכותיות ועמידות לאורך שנים במחירים הגיוניים ושפויים.

דלתות פנים במבצע משתלם במיוחד!

כיצד לרכוש דלתות פנים במחירים הגיוניים?

על מנת להבטיח לעצמכם דלתות פנים איכותיות במחירים הגיוניים, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם להיחשף לכמות גדולה (ככל הניתן) של דלתות פנים היכולות להתאים לסביבת מגוריכם. במסגרת הליך החיפוש אחר דלתות פנים, אנו ממליצים לכם לבחון את איכות חומרי הגלם מהם מיוצרות הדלתות ואת היתרונות הנלווים לכל דלת ודלת אותה אתם מעוניינים לרכוש. כמו כן, אנו ממליצים לכם לקבל מספר הצעות מחיר מחברות שונות וזאת על מנת לבחון לעומק את איכויות הדלתות. בסופו של הליך, אנו ממליצים לכם לרכוש דלתות פנים מחירים הגיוניים מכל אותן חברות המאפשרות לכם ליהנות גם מסגנונות עיצוב ייחודיים וגם מפתרונות פונקציונאליים בכל הנוגע להתאמת דלתות הפנים לצרכי סביבת המגורים.

 

אצלנו בחברת דלתות דרור, תוכלו למצוא את השילוב האופטימאלי בין דלתות פנים איכותיות מייבוא לבין מחירים הגיוניים ונוחים לכל כיס. ההתאמה הפונקציונאלית שלנו לצרכי בחירת דלתות פנים מיושמת באמצעות שירותי ייעוץ והכוונה מקצועיים העומדים לרשות כל אחד ואחת מביניכם בכל אחד מאולמות התצוגה שלנו בפריסה ארצית. כנסו עוד היום לאחד מאולמות התצוגה שלנו וגם אתם תוכלו לרכוש דלתות פנים איכותיות במחירים הנוחים, המשתלמים והכדאיים ביותר בישראל, כאשר תראו את הדלתות שלנו ותשמעו את המחירים שלנו גם אתם תבינו שאין לכם מה לחפש במקום אחר…

 

אנו ממליצים לקנות דלתות פנים במחירים אטרקטיביים עם ציפוי איכותי אשר ישמור על אורך החיים של דלתות הפנים וכך תוכלו ליהנות מעיצוב מדהים לאורך שנים רבות.

 

לצפייה בקטלוג שלנו – לחץ כאן!