עולם הדלתות, דלתות פנים או דלתות כניסה, תפס תאוצה רבה מאוד בשנים האחרונות. אומנם, תמיד נזקקו לדלתות אך הספוט הושם על הדלתות תודות לכל אותן דלתות מעוצבות אשר תפסו את עיני המעצבים ועיני בעלי הבית אשר החלו לרכוש דלתות כניסה מיוחדות כמו גם דלתות פנים מיוחדות. הספוט הזה, הביא לכך שכיום דלת פנים "סטנדרטית" אינה רצויה יותר ומרבית בעלי הבית, בוחרים לרכוש דלתות ייחודיות ומיוחדות והסיבות לכך יכולות להיות העלאת שווי הנכס, עיצוב מחדש, הרגשת רעננות ועוד.

דלתות פנים מחיר מיוחד

סוגי דלתות

שנת 2021 היא בהחלט שנה בה אפשר לקבוע כי ישנם יותר סוגי דלתות מאשר ניתן למנות. בנוסף לכל מגוון הדלתות הקיים, הרי שתמיד קיימת האופציה לייצר דלת בהתאם לדרישה ובאופן מותאם ובעצם להוסיף עוד סוג דלת למאגר הדלתות הקיימות. רבים היו בוחרים בעיצוב ויצירת דלת CUSTOM MADE אך העלויות הגבוהות לא תמיד מאפשרות זאת אך אין אלו חדשות רעות כלל וכלל, שכן מאגר ומגוון הדלתות הקיימות, כל כך רחב וגדול עד שאין ספק כי כל אחד ואחת ממחפשי הדלתות, יוכל למצוא את מבוקשו ודרישתו. להלן סוגי הדלתות הקיימים והשכיחים ביותר: דלתות כניסה פלדלת, דלתות כניסה עשויות זכוכית או משלבות זכוכית, דלתות כניסה מעץ, דלתות כניסה מברזל, דלתות מתכת, דלתות פנים מיוחדות, דלתות פנים מעץ, דלתות פנים ממתכת, דלתות פנים מעוצבות ועוד ועוד.

כל כך הרבה אפשרויות – איך בוחרים?

כפי שפירטנו לעיל, ישנם לא מעט סוגי דלתות (הן דלתות כניסה והן דלתות פנים) והרבה אנשים אינם מצליחים למצוא את הידיים או הרגליים ולבסוף עלולים לבחור דלת מתוך ייאוש או רצון לסיים את המשימה אך הבעיה היא חוסר שביעות הרצון מאותה דלת, שתיבחר מתוך אלו, אשר עתיד להגיע מהר מאוד ולהביא לכך, ששוב יהיה צורך באיתור דלת ומעבר דרך כל התהליך המסורבל, המורכב ולעיתים מייאש.

הפתרון:

קיימות שתי אופציות נהדרות ונכונות עבור כל אלו אשר אינם מעוניינים לתור ולחפש אחר דלתות וגם מודעים לכך שעיצוב אינו הצד החזק שלהם. האופציה הראשונה היא פנייה למעצבי פנים אשר יוכלו להעניק עיצוב והדמיה של כיצד יראו הדלתות בבית. שכירת מעצב פנים כרוכה בתשלום. האופציה השנייה היא לגשת לספק דלתות או חנות המציגה תצוגה של דלתות ולהתייעץ עם המומחים לדלתות. אופציה זו אינה כרוכה בתשלום ומרבית חנויות הדלתות ישמחו להעניק לכם ייעוץ. כמו כן, יתרון נוסף של אופציה זו היא העובדה, שמדובר באנשים אשר כל עיסוקם הוא דלתות ולכן מכירים את כל  סוגי הדלתות הקיימים ואין זה משנה באם מדובר על דלתות מעוצבות, דלתות כניסה מעץ, דלתות מתכת, דלתות פנים מיוחדות, דלתות צבעוניות ועוד.

לסיכום, אם הגיעה השעה לרכוש דלת או דלתות חדשות, דעו כי המגוון רחב ויש לכם אופציה לסיוע מקצועי לבחירת הדלת בחברת דלתות דרור. בהצלחה!