דלתות נסתרות הן למעשה דלתות פנים בקו אפס המותקנות ללא משקוף הנראה לעין. דלתות נסתרות המגיעות עם משקוף מוטמע בתוך הקיר, מאפשרות לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות בכל הנוגע לסגנונות עיצוב קירות הפנים בהן קיים מפתח לצרכי התקנת הדלת, לרבות, משחקי צבע עם צבע בסיס, חיפוי טפט על גבי הקירות וכדומה.

דלתות אלו מיוצרות מחומרי גלם שונים, לרבות, עץ מעובד, למינטו, אלומיניום, פורניר וכדומה. חומרי הגלם המשמשים ליצירת המשקופים והצירים הנסתרים מיוצרים ברוב המקרים מאלומיניום וזאת על מנת למנוע מצבי קורוזיה באלמנטים הנסתרים.

דלתות פנים נסתרות

דלתות פנים נסתרות – כל היתרות

דלתות פנים נסתרות המוצעות לכם במסגרת פתרונות מתקדמים להתקנת דלתות פנים, מאפשרות לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות מדלתות פנים איכותיות המשלבות בתוכן מגוון רחב של יתרונות כגון:

  • דלתות פנים נסתרות משתלבות בקו אחיד עם קירות הפנים בחלל הדירה או הבית ולמעשה מאפשרות לכם ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות עיצוב וחיפוי לקירות הפנים.
  • דלתות הפנים הנסתרות מעוצבות בקווים נקיים ולמעשה מייצרות תחושה של חלל פתוח.
  • דלתות הפנים הנסתרות בדומה לכל דלת פנים אחרת מגיעות במגוון רחב של עיצובים היכולים להתאים לכל סביבת מגורים בהתאם לסגנון העיצובי המועדף על הדיירים.
  • את דלתות הפנים הנסתרות ניתן להתקין גם על קירות בלוקים וגם על גבי קירות גבס.
  • את דלתות הפנים הנסתרות ניתן לייצר בגבהים שונים בהתאם לגובה המפתחים הרצויים לכם בסביבת המגורים.

היתרון המובהק של דלתות הפנים הנסתרות טמון בעובדה שהדלת עצמה מהווה חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכללי של החלל בו היא מותקנת והדבר מאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של משחקי עיצובי בסגנון מודרני וחדשני בסביבת המוגרים.

התקנת דלתות נסתרות

על מנת ליהנות מכל היתרונות הנלווים להתקנתן של דלתות נסתרות בסביבת המגורים, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם להיוועץ עם אנשי מקצוע לצרכי תכנון הדלתות ורכישתן ולא לוותר על התקנה מקצועית המוצעת על ידי מתקיני דלתות מנוסים ומיומנים המתמחים בהתקנת דלתות בכלל והתקנת דלתות נסתרות בפרט.

זכרו: הדלת הנסתרת המותקנת אל תוך משקוף המוטמע בתוך הקיר, חייבת להיות מותקנת על ידי אנשי מקצוע מנוסים.

דלתות דרור – החופש לבחור גם בין סוגי דלתות פנים נסתרות

אנחנו בחברת דלתות דרור עוסקים ומתמחים בשיווק, עיצוב והתקנה של דלתות פנים נסתרות המיוצרות על ידי חברות הדלתות המובילות ביותר בקטגוריה. דלתות הפנים הנסתרות שלנו מתאפיינות בקווי עיצוב מודרניים ונקיים המותאמים לכל סביבת מגורים חדשנית. הניסיון המקצועי שלנו בענף דלתות הפנים מאפשר גם לכם ליהנות משירותי ייעוץ והכוונה בכל הנוגע לבחירת דלתות פנים נסתרות. כמו כן, השירותים המוצעים על ידינו כוללים גם שירותי התקנה מקצועית של דלתות פנים נסתרות בהתאמה אישית לכל סביבת מגורים.