דלת כניסה מעוצבת קובעת את אופיו של חלל הפנים ומספקת תחושת נוחות וביטחון לבני הבית. דלתות כניסה מעוצבות כוללות מבחר רחב של דגמים במגוון עיצובים בהתאמה אישית. בחירה נכונה של דלת כניסה לבית חייבת להיות מבוססת על פרקטיקה ואסתטיקה, בבחירת דלתות כניסה לבית לא מתפשרים על איכות וסגנון.

דלת כניסה לבית בצבע צהוב

דלתות כניסה מעוצבות – פרקטיקה ואסתטיקה

בחירת דלת כניסה מעוצבת לבית היא משימה הנראית טריוויאלית, אולם היא מורכבת מפכי שניתן לחשוב. עיצוב כניסה לבית באמצעות דלתות כניסה מעוצבות לבית קובע את הרושם הראשוני שמקבלים אורחי הבית. דלתות מעוצבות משפרות ומשדרגות את המראה והתחושה הראשוניים בבואנו להתארח בבית. לדלת יש תפקיד אסתטי ושימושי כאחד וחייב התקיים איזון נכון בין שני הצרכים. דלת כניסה מהווה את תעודת הזהות של הדירה ותורמת לאיכות החיים, הנוחות ותחושת הביטחון של דיירי הבית.

מיגון מיטבי וסגנון עיצובי

בשנים האחרונות, דלת כניסה מעוצבת אינה רק יוצרת הפרדה בין סביבת החוץ לחלל פנים הבית, אלא יש לה תפקדי מרכזי וחשוב במיגון הדירה ובשמירה על רכוש יקר. בשל כך, דלתות כניסה מעוצבות לבית חייבות לכלול אמצעי מיגון משוכללים על מנת למנוע פריצות גניבות. בחירת דלת הכניסה טוב שתשתלב באופן הרמוני עם יתר דלתות הבית ליצירת קו וסגנון עיצובי אחיד למראה שלם.

טיפים לבחירה נכונה של דלתות חוץ מעוצבות נכון לשנת 2018:

  • דלת הכניסה חייבת להיות גדולה וממוגנת שהרי תפקידה המרכזי בשונה מדלתות הפנים הוא מיגון והגנה של הדירה ובני המשפחה. מומלץ לבחור תחילה את דלת הכניסה ולאחר מכן להתאים את דלתות הפנים אשר ניתן גם להחליפן באופן פשוט יותר. דלת כניסה מעוצבת חייבת להיות עמידה ולשרת אתכם נאמנה לאורך שנים. לצד האלמנטים העיצוביים, על דלת כניסה מעוצבת להיות עשויה מחומרים עמידים היוצרים אטימה מהסביבה החיצונית.
  • עיצוב ובגנון הדלת משפיע על האווירה בבית כולו. דלתות מעצבות משדרות את הקו העיצובי שלכם בהתאם לטעמכם האישי. זו הזדמנות לבטא סטייל וליצור את המראה והרושם הרצויים על ידכם. ניתן להתרשם מדלתות כניסה מעוצבות באולמות תצוגה לקבלת השראה. עיצובים מבוקשים בשנת 2018 והטרנדים החמים כוללים סגנון עיצוב כפרי, מודרני ותעשייתי.
  • מפרט טכני – בדקו מראש את המפרט הטכני של הדלת. טעות נפוצה היא בחירת דלת על פי המראה החיצוני בלבד. וודאו כי הדלת חזקה ומוגנת והתייעצו עם אנשי מקצוע המתמחים בנושא.
  • בצעו השוואת מחירים – אין סיבה שתרכשו דלת כניסה מעוצבת אשר תגרום לכם לחריגה ממסגרת התקציב. השוואת מחירים תאפשר לכם ליהנות גם מדלת איכותית וגם ממחיר משתלם. בדקו לגבי מבצעים, הנחות והטבות אשר יוכלו להוזיל משמעותית את העלויות ברכישת דלת כניסה לבית.
  • מבחר המוצרים ומגוון הדגמים העונה לצרכים וייעודים שונים רחב וכולל: דלת כניסה לבית פרטי, דלת כניסה רחבה, דלת כניסה פשוטה, דלתות פלדה מעוצבות, דלתות כניסה גבוהות ועוד. אתם מוזמנים להתרשם ממבחר דלתות הכניסה  ודלתות פנים המעוצבות של דלות דרור ולבחור באמצעות קטלוג דלתות.