חזרתם מהעבודה או מבילוי? הגעתם הביתה וקרה לכם שהדלת נעולה מבפנים ואין לכם מפתח? מה עושים במקרה כזה? לפני שאתם ממש ממהרים לקרוא לבעל מקצוע קבלו כמה טיפים שימנעו ממכם לשפוך כסף במקרה של בעיה כזו.

דלתות פנים מחיר עם עיצובים מרהיבים

דלת כניסה

רוב הדלתות בארץ הן דלתות פלדה, אחת התקלות הנפוצות הן שהמפתח נכנס אך לא מסתובב, וזאת אומרת שהצילינדר של הדלת נתפס. לפני שאתם רצים לקרוא למנעולן אנו ממליצים לכם לרסס שספרי נגד חלודה אל תוך הצילינדר. כדאי להחזיק אחד כזה בבית או מחוצה לו, מוצר כזה זול ועלה בסביבות ה 20 שקל, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לרסס לתוך הכניסה של המפתח כמות נדיבה ותת לזה מספר דקות לשקוע.

ואם כבר נתקעתם מחוץ לבית בלי מפתחות ואין לכם מה לעשות אלא לקרוא לפורץ מנעולים, אנו ממליצים ליצור קשר עם מנעולן ולשאול אותו על מחירי הצילינדרים שאתם הוא מגיע, לא תמיד היקר הוא הטוב ביותר, אנו ממליצים על סדר גודל של 300-450 שקל, ולא מעבר לכך.

האם תמיד חובה להחליף צילינדר לאחר פריצת דלת?

במקרים של דלתות פלדה דרוש לקדוח על מנת לפרוץ את הדלת, מה שמחייב בעצם החלפת צילינדר.

דלת פנים

כאשר מדובר ב- דלתות פנים, הסכנה להיתקע דווקא הרבה יותר גדולה, לכן מומלץ להימנע מלנעול דלתות פנימיות בבית כאשר אתם לבד בבית. עלות של החלפת צילינדר בדלת פנימית בבית היא הרבה יותר זולה מדלת כניסה בגלל שהקפיץ של הלשונית הרבה יותר קלילה, המחיר נע בין 30-50 שקל.

מאמר מומלץ: דלתות פנים איטלקיות מול דלתות סיניות