החלק החשוב ביותר בדלתות פנים הוא מנגנון הנעילה, שהרי אנו משתמשים לעיתים קרובות במנעול כדי לפתוח ולסגור את דלתות הפנים, ומנעול שאינו חזק ועמיד יכול עם השנים להיהרס. כיום, ניתן למצוא מגוון רב של מנגנוני נעילה מתקדמים לדלתות פנים ואפילו מנגנוני נעילה חכמים המתאימים לחדר ילדים, שהרי בחדרי ילדים יש צורך לשים לב לכללי הבטיחות, כיוון שילדים יכלים לנעול את עצמם בחדר ולהתקשות לפתוח את המנעול. בכל מקרה, כאשר בוחרים דלתות פנים מעוצבות לחלל הבית, חשוב לשים לב גם למנגנון הנעילה של הדלת שהוא חלק עיקרי שישמש אתכם בשגרת היום יום.

סט מנעול וידית לדלת הזזה ידית 1730 ניקל

 להתרשמות ממבחר מוצרי פרזול לחץ כאן!

סוגי מנגנוני נעילה פופולריים

יש לא מעט סוגי מנגנוני נעילה לדלתות פנים ואפילו ישנם מנגנוני נעילה מתקדמים המאפשרים לנו לדעת אם החדר פנוי או תפוס. מנגנון זה לעיל לחדר השירותים או לחדר האמבטיה, שהרי כאשר האור אדום החדר תפוס ונעול, וכשהאור ירוק החדר פנוי. בגדול ניתן לומר כי קיימים שני סוגים מרכזיים של מנגנוני נעילה לדלתות פנים אז בואו נראה אילו מהם ומה היתרון של כל אחד:

הסוג הראשון הוא – המנגנון הישן והמוכר של לשונית רגילה אשר מותקנת על גבי כל דלת סטנדרטית המגיעה עם פין מיוחד וכאשר סוגרים את הדלת הוא נכנס פנימה לתוך החריץ. מנגנון זה הוא יחסית ישן וכמעט שלא משתמשים בו כיום בבנייה החדשה, כיוון שהוא אינו מבטיח שאכן הדלת תישאר נעולה כאשר היא סגורה.

הסוג השני והפופולרי יותר הוא – המנגנון המגנטי אותו ניתן לראות כמעט בכל דירה חדשה, כיוון שמנגנון זה בא כסטנדרט עם הבנייה בבתים חדשים. במנגנון המגנטי הפין עצמו עשוי מחומר מגנטי אשר מאפשר לסגור את הדלת בצורה בטוחה יותר, כיוון שעל גבי המשקיף וישנו לוח מגנטי המאפשר באופן הזה את שליפת הפין רק כאשר הדלת נסגרת או על ידי אדם או לבד מהרוח. למעשה, מנגנון נעילה זה מאפשר טריקה שקטה של דלתות הפנים ללא שום רעשים. דבר נוסף, מנגנון מגנטי מבטיח שהדלת תישאר סגורה לחלוטין גם כאשר הדלת אינה נעולה.

 

לקבלת ייעוץ ללא עלות- לחצו כאן והשאירו פרטים!