אנו מבלים שעות רבות בעבודה, יותר מאשר בבית ולרוב החלל הוא בתוך משרד סגור. לכן, לא פחות חשוב מלעצב את הבית שלנו, חשוב לעצב את סביבת העבודה שתהייה מפרה, נעימה ומזמינה. לדלתות הפנים של המשרד יש משמעות רבה ועיצובן יכול לשדרג כל משרד ולהיות אף מותאם לכל ריהוט משרדי בהתאמה אישית שבחרנו.

דלת פנים צוהר יפני לבן

עיצוב פנים למשרדים הוא כבר לא מושג זר, היום מודעים לחשיבות של עיצוב חלל העבודה, עד כמה הוא מפרה ומעניק סביבה מאתגרת ומניבה תוצאות. גם לדלתות פנים למשרדים יש חשיבות בבחירה שלהן, יש בכוחן להעניק רושם ראשוני מאוד מובהק וברור: קפדני, הומוריסטי מודרני ועוד. זאת באמצעות הגוונים על גבי הדלתות החומרים מהן הן עשויות ועוד.

מה המסר של המשרד?

כמו בעיצוב בית שיש לו סגנון גם למשרד קיימת אמירה וחשוב לא להתעלם ממנה. כל משרד הוא מאופיין אחרת, יש משרד של צעירים שמשרה אווירה קלילה, משרד של עורכי דין עם אווירה יותר רצינית, וכו'. חשוב להבחין מה מטרתו של כל משרד וכך להתאים את הדלתות הראויות. אם המשרד מבקש להקנות ולשדר יוקרה ורשמיות – דלתות עץ טבעי הן אידאליות עבור זה, הן משדרות אמון וביטחון.

מנגד, אם יש משרד של חברה צעירים סטארט-אפיסיטים, דלתות מקוריות כמו צבע כסף או זהב יתנו את המראה הייחודי שהמשרד מעוניין לשדר. גם דלתות צבעוניות יכולות להתאים זאת כמובן בהתאם לעיצב ריהוט משרדי בפנים החלל. חשוב שלא יראה שעטנז ובלגן בעיניים, כיוון שעדיין מדובר במקום עבודה שאמור להשרות אווירה של ריכוז ודיוק.

פונקציונליות

מלבד הלוק והמראה הכללי חשוב שהדלת תהיה גם פרקטית, סביבת העבודה אמורה לשדר יעילות וכמו כן, אף להיות כזו. ברוב המשרדים חשובה מאוד האקוסטיקה, כדי שניתן יהיה לעבוד בסביבה שקטה חשוב שהדלתות יהיו אטומות איכותית ועמידות. שהתחזוקה שלהן תהייה פחותה. דלת עמידה למים היא קריטית, כיון שהיא תחזיק מעמד כשחברת הניקיון תגיע מדי שבוע לנקות את המשרד ולא תחסוך במים לכל עבר, חשוב שהדלת תעמוד בתנאים האלה. כמו כן דלת חייבת להיות עמידה בפני שריפות, זאת גם יבקש הביטוח של העסק.

דלתות פנים שילוב עם ריהוט משרדי

דלתות הפנים צריכות להשתלב נכון עם עיצוב ריהוט המשרד, עם מגוון הכיסאות והשולחנות, עם המדפים והספרייה עם החלונות ולא פחות מזה, עם הנוף בעד החלונות. אם הם עשויים מעץ טבעי אזי דלת עץ טבעי יכולה להתאים ולא דלת ממתכת. במידה והמשרד הוא עמותה פילנתרופית, אז דלת מזכוכית שמשרה אחווה ושותפות יכולה להתאים. גם לריהוט הדקורטיבי במשרד יש השפעה על הבחירה על הדלתות וחייבים לקחת את הזה בחשבון כדי שלא ייווצר קשקוש של צבעים וחוסר טעם במשרד.

דלתות המשרד עם כוח ומסר

דלתות לחלוטין יכולות להעביר מסר. וחשוב שישדרו את המסר הנכון. דלת של משרד אמורה לשדר יעילות, רצינות וכבוד למקום העבודה. כמו כן היא צריכה לתת תחושה של חוזק ואיתנות זה משקף את המשרד, את מטרותיו, יעדיו ואת תכולתו. לקוחות שחודרים למשרד ופותחים את הדלתות יכולים לאחוז בידית מרשימה שמיד תקנה להם את הרצינות של המקום ותעביר להם מסר סמוי של מקום שניתן לסמוך עליו וכדאי להשקיע.

רצוי לזכור, סביבת עבודה מחייבת ריכוז ומאידך גם תחושה מפרה ונעימה, לכן לא משנה איזו סביבה תיצרו בחלל המשרד שלכם, העיקר שהאדם שיעבוד יהיה לו נעים ויוכל לעבוד ביתר יעילות.