בחירת דלתות פנים די זהה לבחירת רהיטים לחלל הבית, שהרי דלתות פנים הן ריהוט לכל דבר ולהן יש משמעות רבה לנראות הכללית של הבית. עם זאת, ישנם פרמטרים מסוימים אותם יש לבחון בקפידה טרם רכישה דלתות פנים, על מנת לבצע רכישה נבונה שתאפשר לכם ליהנות מהדלתות לאורך זמן רב, שהרי לבל נשכח כי דלתות פנים אמורות לשרת אותנו בנאמנות למשך שנים ארוכות. טרם תחילת התהליך ויציאה מסע רכישת דלתות הפנים, כדאי להתמקד על סגנון מסוים כדי לצמצם את האפשרויות, אך כמובן שכדאי גם להכיר את האופציות השונות והחומרים הקיימים בשוק כדי לבצע בחירה נכונה.

דלתות פנים לחדרים בבית

אז בואו נראה על מה מומלץ לשים דגש

הפן העיצובי

הרכיב העיצובי הוא החשוב והבולט ביותר בדלתות פנים, ולכן כדאי להתמקד בתוצאה הסופית שתרצו לקבל. מצד אחד הדלתות צריכות להיות מעוצבות בטוב טעם, ומצד שני להיות מותאמות בקפידה ליתר האלמנטים בבית כדי לקבל סינרגיה מושלמת בין הדלתות לשאר הפרטים בבית. לכן, לכו על קו עיצוב מסוים, לדוגמא – אם ביתכם מעוצב בסגנון קלאסי, בחרו דלתות למינטו בגוונים בהירים ועיצובים נקיים.

פרטיות לדיירי הבית

מטרת דלתות פנים לספק פרטיות לדיירי הבית, לכן חשוב לשים לב לנושא הבידוד של הדלת. את הפרטיות ניתן לייצר על ידי בחירת דלתות בעלות בידוד האטומות לגמרי. כמו כן, יש לייחס חשיבות גם למנגנון הנעילה של הדלת, ורצוי שהוא יהיה בעל מנגנון מגנטי המאפשר נעילה של הדלת ללא רעשים, מה שמאפשר לכם ליהנות מטריקה שקטה ובטוחה.

פונקציונאליות של דלתות הפנים

נושא נוסף ישי לשים עליו דגש הוא הפונקציונאליות של הדלת והפרזול. חשוב להתאים את הדלת בהתאם לגודל מפתח הדלת, מה שיאפשר לכם דיוק וסגנון עיצובי מיוחד. זאת ניתן לבצע על ידי מדידה נכונה של הדלת, שהרי ישנם מפתחים ונים שיכולים להיות ברוחב של 70,80.90 ס"מ. דבר נוסף, בחדרים צפופים וקטנים כדאי לשלב דלתות הזזה שיכולות לחסוך לכם מקום רב בחדר, בין אם מדובר על חדר הרחצה ביחידות הורים או בדלת של חדר ארונות.

 

מאמר מומלץ: סוגי משקופים היוצרים עיצוב נקי