כל דבר אשר נמצא בתוך הבית או בתוך הסלון לוקח חלק בסגנון העיצובי של כלל המראה. כך גם קמין עץ, במידה ומותקן קמין כזה בבית או דלתות פנים של החדרים השונים. היתרונות של קמין עץ חשוב מאד לשלב בין כל הצורות והצבעים של כל הפריטים הנמצאים בסמיכות זה לזה על מנת שבסיום ההתקנה או הסידור הפנימי יתקבל חדר שיהיה קל לשים לכל פריט ולתפקיד שממלא כל אחד מהאביזרים בחלל. כאשר לוקחים בחשבון את המראה של כל חפץ וחפץ אין ספק שיתקבל חדר מושקע, מעניין ובעל עיצובי מיוחד וייחודי.

דלתות פנים לבית בגוון לבן

איך לשלב בין צבעים?

בקשת הצבעים הרחבה והמעניינת ישנן קבוצות של גווני צבע אשר ידועים בעולם העיצוב ככאלה המשתלבים היטב זה עם זה. מי שבקיא בתחום העיצוב יידע איך להתאים את הצבעים של הפריטים השונים וכיצד לשלב אותם זה עם זה. כך יהיה הכי קל לשלב בין הצבעים של דלת הפנים לבין הצבע של קמין עץ הממוקם בסמוך על מנת שקל יהיה להבחין שהם קשורים זה לזה, לוקחים חלק באותו סגנון עיצובי ובוודאי מתחשבים זה בזה כדי שהמראה הסופי יהיה נכון ומתאים.

גם העולם של דלתות פנים הוא רחב ומעניין וישנם כיום דגמים רבים של דלתות לבחור מתוכן. ישנן דלתות העשויות מעץ טבעי או עץ מצופה פורמייקה, שילוב של עץ עם סוגי מתכת שונים, דלתות חלקות או מעוטרות בתבליטים ועוד. כדאי להשקיע את הזמן והמחשבה של בחינה יסודית האם הדלת שבה מעוניינים תתאים לקמין העץ וכיצד ישתלבו שני אלה ביחד כאשר יהיו ממוקמים זה לצד זה בחדר המעוצב מחדש.

לקטלוג דלתות הפנים של דלתות דרור – לחץ כאן.

יותר ויותר אנשים בשנים האחרונות בוחרים להתקין קמין עץ בחלל הסלון שלהם בשל עוצמת החום הנעימה שהוא פולט ובזמן האחרון גם בשל המראה שלו המוסיף נופך כפרי לכל בית ולכל סלון. גם בבית אשר ממוקם בליבה של עיר סואנת תתקבל אווירה חמה ונעימה של כפריות בזכות הקמין ויהיה נעים לראות שהוא משתלב בעיצוב הכולל.