דלתות פנים הן חלק ניכר בחלל הבית והן אלה שיכולות להשפיע על החלל הפנימי מבחינת עיצוב ונראות. על מנת לרענן את הבית ולזכות במראה חדשני, כדאי להתחיל עם החלפה של דלתות הפנים, כך תוכלו כבר לראות שינוי מרענן בעיניים ולאחר מכן לסייד את הקיר ולקבל מראה מיוחד. בחירת דלתות פנים, היא משימה קשה בימינו, הרי כיום יש מגוון רב של עיצובים מרשימים לצד חומרים שונים מהם עשויות הדלתות, שלא כמו בעבר שבו הבחירה הייתה מצומצמת יותר. הטכנולוגיה המתקדמת בתחום דלתות הפנים, מאפשרת לכם לקבל דלתות איכותיות המתאימות לכל אופי של בית ולכל סוג חדר.

דלת פנים עמידה במים להשלמת עיצוב המקלחת

סוגי דלתות פנים

דלתות פנים עמידות למים – כולנו מכירים את דלתות חדר האמבטיה שכבר בתחתית שלהן ניתן לראות את הצבע מתקלף וזאת בשל הלוחות והרטיבות המאפיינים את חדר הרחצה. כיום, ניתן למצוא דלתות פנים עמידות למים העשויות מחומרים איכותיים ואטומים לגמרי. דלתות אלו מגיעות עם תחתית מיוחדת אשר מאפשרת אטימות מוחלטת של חדירת מים וגם אטימות מפני זליגת מים לחלל הבית. את דלתות אלו מומלץ להרכיב בחדר האמבטיה וגם בחדרי השירותים, כיוון שכל נזילה או הצפה יכולה להזיק לדלת.

דלתות פנים מבודדות רעשים – דלתות אלו מאפשרות לכל אחד מדיירי הבית לשמור על פרטיות מושלמת, במיוחד אם יש ילדים קטנים בבית הישנים צהריים או ישנים מוקדם. דלתות פנים אלו מתאימות בעיקר לחדר עבודה שאז יש צורך בשקט כאשר אחד מבני הבית עובדים וזקוק לריכוז, מתאימות לחדרי נוער השומעים מוזיקה בקולי קולות או זקוקים להכין עבודות או שיעורי בית ובכלל לכל דלת פנים בבית.

דלתות פנים בגדלים שאינם סטנדרטים – דלתות פנים מגיעות במידה סטנדרטית, אך ניתן למצוא גם דלתות פנים המגיעות בגדלים שונים כמו – דלתות רחבות מהסטנדרט הרגיל בעלות שיק מיוחד, דלתות צרות במיוחד למחסנים, חדרים קטנים, לחדר השירות, ליצירה לחצר ועוד מקומות שונים. בכל מקרה מומלץ לבדוק היטב את גודל המשקופים טרם רכישת דלתות פנים, על מנת שתרכשו דלת המותאמת באופן אישי לכל חדר.