אחת המטרות החשובות של דלתות הפנים היא – לאפשר לדיירי הבית ליהנות מפרטיות מושלמת על ידי בידוד רעשים. ישנם חללים מסוימים בבית שבהם יש צורך בבידוד איכותי יותר כמו למשל – בחדר עבודה שאז יש צורך בשקט, בחדרי ילדים שיאפשרו לילדים לישון בשקט, בחדר ההורים, בחדרים של בני נוער מתבגרים השמים מוזיקה בקולי קולות ובדלתות נוספות בבית. על מנת שלכל דיירי הבית יזכו בפרטיות ובשקט, חשוב לשים דגש על האקוסטיות של הדלת והיכולת שלה לבודד רעשים בצורה מושלמת.

חדר אמבטיה מעוצב עם דלת פנים

הדלתות פנים של דלתות דרור בעלות אקוסטיקה מושלמת, בין הפרמטרים המרכזיים עליהם שמים דגש בדלתות דרור הוא על הבידוד של דלתות פנים אקוסטיות. החלקים הפנימיים של כל דלת, הם אלה שקובעים בסופו של דבר את איכות הדלת את העמידות שלה וגם את רמת הבידוד האקוסטי והתרמי. נכון שחשוב להתמקד בעיצוב ובאופי של הדלת, אך מה היא שווה אם היא אינה מבודדת רעשים בצורה מושלת. האמת שכלום, היא פשוט כמו קיר גבס פשוט. לכן, טרם בחירת דלתות פנים חשוב לייחס חשיבות לחומרים הפנימיים הנמצאים בתוך הדלת המאפשרים לכם לקבל פרטיות כל היום.

 

בואו נכיר את סוגי הבידוד האקוסטי של דתות פנים

כל דלת עשויה מחומרים שונים, אך המשותף בניהם הוא החלל הנמצא בין שתי הקורות בו יש מילוי המאפשר את הבידוד המדובר. המילוי הסטנדרטי ביותר לכל דלת הוא מילוי העשוי מכוורת קרטון. ככל שהכוורת הקרטון תהיה צפופה יותר כך הדלת תהיה איכותית, אך חשוב לזכור שאין די רק בכוורת, אלה יש צורך להוסיף חומרי בידוד משובחים. מילוי כוורת בלבד ללא חומרי בידוד מתאימים לדלתות שבהן אין כל כך חשיבות לנושא הבידוד, כמו למשל דלתות פנים של מחסנים, בחדרי ארונות ועוד.

 

הכירו את המילוי איכותי והפופולרי כיום בשוק שהוא- הפלקסבורד. מדובר בלוח פנימי אשר נמצא בין לוחות הדלת אשר עשוי מסיבי פשתן ועץ דחוסים. חומרים אלו מספקים לדלת בידוד אקוסטי וטרמי מושלם. חשוב לציין כי בבידוד זה משתמשים גם באולפני הקלטות, אך בכמות גדולה יותר. למעשה, בידוד באמצעות חומר זה מתאים לחדרים שבהם יש צורך בבידוד טוב כמו – בחדרי עבודה, חדרי ילדים ובכלל בכל חדר שבו יש צורך בבידוד איכותי.