שנת 2020 היא שנת בשורות בכל הקשור לעיצוב הבית – ואין מאושרים מאיתנו. אם אתם מתכננים מעבר דירה השנה או סתם רוצים לעצב מחדש את הבית, וודאי כבר הבנתם: בחירה נכונה של דלתות הפנים בחלל מסוגלת לשדרג פלאים את מראה הבית ואפילו להפוך לנקודת השיא העיצובית בו. אז איך עושים את זה נכון? דלתות דרור עם מגמות עיצוב דלתות פנים שאתם חייבים להכיר בשנת 2020.

על עיצוב, פרקטיות ומה שביניהם

המגמות בעולם העיצוב הולכות יותר ויותר לכיוון ברור אחד – עיצוב מתקדם לצד פרקטיות ונוחות. מה זה אומר? מצד אחד, אתם יכולים לבחור בדלת מעוצבת שעושה "וואו" בלב, וזאת מבלי שהדבר יבוא על חשבון הנוחות, העמידות ואורך החיים של הדלת – במילים אחרות: הדיל המושלם.

תפקידה של דלת הפנים היא לשרת אותנו במובן הכי פרקטי של המילה – ליצור חיץ בין החוץ לבין הפנים, הן ברמת החלל הפיזי והן ברמת הבידוד. לצד זאת, דלת פנים משמשת גם בתפקיד עיצובי חשוב מאין כמוהו, והחוכמה היא לשלב ביניהם. בשנת 2020 אנחנו מצפים לראות את מגמת השילוב הנהדרת הזו במלוא הדרה – ואנחנו כבר התחלנו מזמן במגמה הזו! ב"דרור דלתות" תוכלו למצוא בקטלוג היפהפה דלת בסגנון פרובנס עם צוהר צרפתי מעוצב ויפהפה, וזאת מבלי שהדבר יבוא על חשבון הבידוד של הדלת, על שימוש בחומרים מתקדמים ועל האיכות.

דלת פנים בכניסה למטבח מודרני

הדלת כמרכז החלל

בשנת 2020 דלת הפנים תהפוך ללא ספק להיות מרכז החלל. לצד שימת לב מרבית לאלמנטים הנוספים בחלל – החל מהריצוף וכלה בעיצוב כולו – דלת הפנים מקבלת את המקום הראוי לה ובהתאם לכך – הבחירה בדלת המתאימה ביותר הופכת להיות משימה מעניינת למדי. בשנה הבאה עלינו לטובה נצפה לראות דלתות דומיננטיות, עם נוכחות ועם עיצוב בולט לעין, כאלה שמוסיפות נופך לחלל והופכות אותו לייחודי.

בחירת גוונים מנצחים

עיצוב הוא עניין סובייקטיבי לחלוטין, אך בשנת 2020 יש כמה גוונים מנצחים לדלתות פנים – והם יפים במיוחד! השנה נצפה לראות גווני דלתות הנעים על סקלה בין חרדל, תכלת ושחור. הבחירה הזו היא לא מקרית.

גווני החרדל מתאימים לבתים המעוצבים בסגנון וינטאג' עתיק, את הצבע השחור נצפה לראות בעיקר בבתים מודרניים ועל זמניים בעיצוב נקי התורם לאלגנטיות נפלאה בחלל ואת הצבע התכלת נצפה לראות בבתים המעוצבים בסגנון כפרי או עתיק.

לא משנה מהי הבחירה שלכם, גם בשנת 2020 חשוב שצבע הדלת יתכתב עם יתר האלמנטים בחלל. אם, למשל, בחרתם בדלתות בצבע שחור, מומלץ לבחור בריצוף בהיר שייצור קונטרסט מעניין. עם זאת, הגישה העיצובית צריכה להיות הפוכה. בבואנו לעצב את הבית, נתחיל מבחירת העיצוב וצבע הקירות ורק לאחר מכן נפנה לבחירת העיצוב והגוון לדלתות הפנים. השילוב ביניהם יוצר השלמה הרמונית ויפה במיוחד!