בעוד שאנחנו משקיעים שעות רבות בעיצוב הבית הפרטי שלנו, רבים מאיתנו שוכחים דווקא מעיצוב המשרד שלנו, המקום שאנחנו מבלים את רוב שעות היום במהלך ימות העבודה. לפיכך, אנחנו זקוקים לחלל שלא רק נוכל לעבוד בו בצורה יעילה אלא גם מקום שיהיה לנו נעים לשבת בו שעות ארוכות ולהרגיש בנוח, כמעט כמו בבית.

אחד מהאלמנטים שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב חלל כמו משרד הוא בחירת דלתות הפנים למשרד, בעיקר שמדובר בחלל אחד גדול שמחולק באמצעות דלתות רבות לחדרים קטנים יותר. בין אם החלטתם להיכנס למשרד חדש ובין אם אתם משפצים את המשרד הנוכחי שלכם, ישנן מספר נקודות שחשוב להתייחס אליהן בעת בחירת הדלתות.

דלתות פנים בצבעים שונים לבית או למשרד

ליצירת קשר לחץ כאן

הגדירו את הקו העיצובי שלכם מראש

קודם כל, בחירת הדלת מתוך קטלוג דלתות הפנים תלויה באווירה שהמשרד שלכם מבקש לשדר באמצעות הקו העיצובי. למשל, אם אתם רוצים שהעסק שלכם ישדר רצינות ויוקרה, מומלץ שתבחרו דלתות עץ מאסיביות, בצבעים כהים כגון וונגה או דובדבן. צבעי הדלתות הללו והחומר שממנו הן עשויות צריכים, כמובן, להשתלב עם שאר הרהיטים בחדר בצורה הרמונית.

מנגד, עסק אשר מעוניין לשדר אווירה חדשנית ויצירתית, כמו למשל סטארט-אפים או חברות הייטק צעירות, יעדיף לבחור דלתות במראה מודרני וקליל יותר. כאן פלטת הצבעים מעט רחבה יותר, החל מצבעים נייטרליים כמו לבן או שמנת ועד צבעים מטאליים כמו כסף, למשל. בנוסף, ניתן להכניס לדלתות אלו אלמנטים של זכוכית, אשר לא רק מאפשר העברת אור בין החדרים אלא גם מאפשר אווירה חברותית ונעימה יותר.

התייחסו לאלמנטים טכניים

בנוסף למראה הדלת, חשוב להתייחס לאלמנטים הטכניים שלה, כמו למשל אטימותן של דלתות מפני רעשים. בחללים שבהם עובדים אנשים רבים, יש משמעות רבה לשמירה על השקט ומניעת מעבר רעשים מחדר לחדר. בנוסף, גם העמידות של הדלת מפני נזקים כגון שריטות והאפשרות לניקיון פשוט יחסית, היא קריטית כשרוצים לבחור דלת שתשמש את המשרד לאורך שנים ארוכות. דרך אגב, שווה לבדוק מבחינת הביטוח האם אתם מחויבים בהתקנת דלתות עמידות מפני אש או אפילו מפני הצפות ולהתאים את הדלת והציפוי שלה לדרישות הללו.

משרד בהשכרה

במידה ואתם מעצבים חדרי משרדים שאותם אתם משכירים לעסקים שונים, מומלץ לבחור בעיצוב נייטרלי אשר יוצר אווירה נינוחה ושקטה. לצורך כך, מומלץ לבחור בדלתות בצבעי לבן או שמנת, ללא עיטורים מיוחדים אשר יטמעו בנראות החלל ויתאימו לכמעט רהיט שיביאו איתם השוכרים. למעשה, אתם יכולים לראות את אופן בחירת הדלתות הללו כזהה לאופן שבו אתם בוחרים דלתות פנים הבית שלכם, ובכך למזער את הסיכון שנראות החלל לא תמצא חן בעיניי השוכרים.