דלתות גבוהות הן הגדרה כוללת להיצע הולך וגדל של דלתות פנים המיוצרות בגבהים משתנים המותאמים לפתחים מוגבהים, כאשר דלת פנים בגובה סטנדרטי נושקת לגובה של 210 ס"מ ואילו דלתות פנים גבוהות מגיעות בגדלים משתנים בין 2.10 ועד 2.40 מטר!

דלתות גבוהות למי הן מיועדות?

דלתות פנים גבוהות 2.40

דלתות פנים גבוהות מיועדות למבנים בהם חלל הפנים הינו גבוה, בין אם מדובר ב-וילות, בתים פרטיים ודירות יוקרה ובין אם מדובר במשרדים, בתי עסק ומבנים תעשייתיים ומסחריים כאחד. ברוב המקרים, בממוצע, דלתות גבוהות מגיעות בגובה דלתות 2.20 – 2.40, כאשר הגובה המדויק נקבע בהתאם לגובה המפתח הייעודי.

סוגי דלתות גבוהות

עד לפני מספר שנים, ייצור של דלתות גבוהות המיועדות למפתחים מוגבהים, יוצרו באופן פרטני במסגרת עבודת נגרות, ולכן, ההיצע של דלתות גבוהות כלל בעיקר דלתות המיוצרות מעץ גושני מלא עם כל היתרונות והחסרונות של דלת עץ מלא. במקביל, עלויות הייצור היו גבוהות וכאשר היה צורך בייצורן של מספר דלתות גבוהות לסביבת המגורים או המשרד, היה מדובר בהוצאה כספית לא מבוטלת. כיום, דלתות גבוהות מיוצרות בפסי ייצור תעשייתיים, וזאת במסגרת הליכי ייצור של כל סוגי דלתות הפנים, ולכן, ניתן ליהנות מהיצע הולך וגדל של דלתות פרימיום גבוהות בעלויות נמוכות יותר בהשוואה לעבר.

בין יתר סוגי דלתות פנים גבוהות המיוצרות כיום על ידי חברות מובילות בענף תוכלו למצוא:

דלתות קו אפס

דלתות פנים גבוהות ומרשימות המותקנות במפתח הכניסה ללא משקוף ובשיטת צירים נסתרים. דלתות אלו מיוצרות מחומרי גלם שונים שהנפוץ ביניהם הוא אלומיניום, וזאת לנוכח עמידתו בפני סימני קורוזיה ושחיקה לאורך שנים.

דלתות הזזה גבוהות

דלתות "כיס" המגיעות בכל גודל לא סטנדרטי של דלתות החל מ-2.10 ועד 2.40 ס"מ.

דלתות אקוסטיות גבוהות

דלתות פנים המשלבות בתוכן חומר בידוד ייעודי (פלקס בורד) המבטיח בידוד מקסימאלי מפני רעשים.

דלתות צבע

הגדרה כוללת לדלתות גבוהות המיוצרות ממתכות שונות הניתנות לצביעה דקורטיבית.

דלתות עץ מלא

דלתות גבוהות המיוצרות 100% מעץ מלא, כאשר ברוב המקרים מדובר בעץ אורן גושני הנחשב לאחד מסוגי העץ הפופולאריים ביותר בתעשיית הריהוט מעץ מלא.

בחירת דלתות פנים גבוהות – כיצד?

בדומה להליך בחירת דלתות פנים בגובה סטנדרטי, גם הליך בחירת דלתות פנים גבוהות, חייב להיעשות בהתאם למספר פרמטרים מרכזיים הכוללים בין היתר את: הסגנון העיצובי המועדף עליכם ביותר והתאמתו לעיצוב הכללי של סביבת המגורים/משרד, חומרי הגלם מהם מיוצרות הדלתות, עמידותה של הדלת בפני מים, רעש סביבתי וכדומה על פי צרכי השימוש בה, וכמובן, עלותן והיקף האחריות המוצעת לכם.

ההיצע ההולך וגדל של עיצובי דלתות פנים גבוהות, מאפשר גם לכם לבחור את הדלת הגבוהה, המרשימה והמותאמת ביותר עבור סביבת מגוריכם/משרדכם.