כשמותג ותיק ואהוב מציין כבר מעל ל-15 שנים להיווסדו – כנראה שהוא עשה משהו טוב. גם בשנת 2020, דלתות דרור מציעות לקהל הלקוחות הקבוע והמתחדש מגוון דלתות מדהימות במבצעים מתחלפים, עם קולקציה עשירה במגוון עיצובים מיוחדים, תו תקן של איכות וגימור ולא פחות חשוב – סגנון שאי אפשר להתעלם ממנו. לצד כל אלה, מציעים בחברה דלתות פנים בהתאמה אישית, כך שלא משנה איזו דלת אתם צריכים, באיזה גודל או לאיזה צורך – המומחים של דלתות דרור יהיו שם בשבילכם! הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על דלתות בהתאמה אישית – ומדוע מומלץ לעשות דווקא עם דלתות פנים של דלתות דרור.

דלתות דרור דלתות פנים מעוצבות

דלתות בהתאמה אישית – מי צריך את זה?

יש לכם טעם מיוחד. אתם לא רוצים דלת יפהפיה מקטלוג מוכן – אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים, איך אתם רוצים וכיצד התוצר הסופי יראה. לחילופין, עברתם לדירה חדשה או החלטתם להרחיב את גבולות הנישה הקיימים לדלתות בבית. כעת, אתם זקוקים לגודל דלת שונה מהגודל הסטנדרטי – אולי הוא קטן יותר, אולי גדול יותר – אך עדיין – אתם נזקקים לדלת בהתאמה אישית, כזו שמתאימה במדויק לנישה המיועדת.

נשמע מוכר? בדיוק לשם כך קיים השירות המתקדם של דלתות דרור – עיצוב דלתות בהתאמה אישית

כשאתם בוחרים בשירות זה, אתם בוחרים קודם כל בייעוץ ושירות מקצועי לכל אורך הדרך. לא משנה אם אתם משתייכים למגזר הפרטי או העסקי, צוות המומחים של דלתות דרור ישמחו להעניק לכם את השירות המלא והמקיף ביותר, כדי שתוכלו להיות בטוחים – בחרנו את הדלת הטובה ביותר לצרכים שלנו! פסגת הטכנולוגיה, המיכון המתקדם ביותר, המחיר הטוב ביותר והאיכות הגבוהה ביותר מחכים לכם בדלתות דרור.

העיצוב המסוים שלכם, הטעם והסגנון הייחודי לכם, השילוב בין הטקסטורות, הגוונים, הגודל והעיצוב הכי מיוחד שיש – אתם בוחרים, ובדלתות דרור מגשימים!

נעים להכיר: הקולקציה החדשה של דלתות דרור

מגוון עיצובים חדשים, מרגשים ויפים להפליא מחכים לכם בקטלוג החדש של דלתות דרור. המותג המוביל ממשיך להציג גם בשנת 2020 טעם ייחודי ויפהפה, שקולע לכל בית, משרד או דירה בישראל – ובגדול! מעוניינים בדלת בסגנון פרובנס מלכותי? דלתות אקוסטיות חוסמות רעש? או אולי בדלת אסם מעץ, כבדה ומחוספסת? ומה עם דלת הזזה שתאפשר לכם למקסם את החלל העומד לרשותכם? כדי לבחור את הדלת שאהבה נפשכם, כל שעליכם לעשות הוא להגיע לאולמות התצוגה ולהתרשם מהמגוון הרחב והמגוון, כך שיתכתב באופן מושלם עם העיצוב הקיים בחלל. ומה עוד? לא רק שתיהנו מדלת יפהפיה, מעוצבת ואיכותית שתחזיק מעמד לאורך שנים, אתם מקבלים גם אחריות מלאה על הדלתות – שנתיים אחריות על הדלת וחמש שנות אחריות, לא פחות, על נזקי מים!