דלתות חוץ, כמו כל דבר הפונה אל החוץ, חשופות לפגעי הטבע, לשינויים במזג האוויר, בטמפרטורה, וכמובן, למפגש עם מים ונוזלים בכל צורה. דלתות הפנים בעסקים שונים חשופות גם הן לנוזלים, בין אם דלתות לחדרי רחצה ועד לדלתות בעסקים שונים המתעסקים עם מזון, משקאות ותוצרים רטובים מכל סוג. במדינה כמו ישראל, בה אחוזי הלחות נוטים להיות גבוהים, והגשמים מועטים אך כבדים, המפגש של הדלת שלך עם מים הוא תמיד בקצה, וכדי לשמור עליה מנזקים, ועליך מהוצאת מיותרות, הדרך הנכונה היא בחירה בדלת עמידה במים.

 

חדר אמבטיה מעוצב עם דלת פנים

יתרונות הדלת העמידה במים

כשאתם בוחרים בדלת עמידה במים אתם בוחרים ביתרונות הבאים:

  1. דלת עמידה – בלאי מינימאלי לאורך שנים רבות
  2. דלת אסתטית – מרמת העיצוב, והמגוון האדיר של ציפויי דלתות עמידים, ועד לשמירה על העיצוב לאורך שנים (בעקבות העמידות)
  3. ניקיון קל ופשוט – עם דלת עמידה בפני מים, תהליך הניקיון של הדלת פשוט, יעיל ומהיר, ומאפשר לכם לשמור על חזות הבית והעסק נקיים ואלגנטייםמחיר נוח – המחירים של דלתות
  4. עמידות מים וציפויי דלתות נוחים והופכים את המוצר החיוני לנגיש לכולם
  5. דלת קלה – החומרים המודרניים העמידים בפני מים מאפשרים לכם ליהנות מדלת קלה במיוחד, ועמידה במיוחד, כך שניתן לפתוח ולסגור אותה ללא מאמץ מיותר, ומבלי לוותר על עוצמה ואיכות החומרים.
  6. בידוד יעיל – ישנן דלתות רבות עמידות בפני מים המאפשרות בידוד אופטימאלי, בזכות שילוב בין חומרים קלים הנותן לנו יכולת להציע דלת קלה ומבודדת, מפני קור וחום חיצוניים וכמובן, בידוד אקוסטי לצלילים.

סוגי ציפויים לדלתות

  1. למינציה – ציפוי פלסטיק דק על טפט נייר שנראה טוב, ומאפשר מגוון רחב של צבעים וטקסטורות, אך אינו עמיד ברטיבות כלל, ואף בלחות קלה באוויר. ציפוי זה מתבלה במהירות, לא ניתן לניקוי בטוח, ויתקלף מהדלת במהרה, וישאיר אתכם עם דלת לא אסתטית.
  2. ציפוי פורמייקה – מעט עמיד יותר בפני מים, אך עדיין אינו מהווה פיתרון לטווח ארוך, בוודאי בדלתות הנחשפות לנוזלים ולחות גבוהה, אז הפורמייקה תתנפח ואף תתקלף.
  3. ציפוי פורניר – ציפוי עמיד ונאה, המהווה פיתרון איכותי לצורך בדלתות עמידות במים ונוזלים.
  4. ציפוי בהטבעה בחום (בתנור) – ישנם חומרים עמידים למים האוטמים את הדלת, ודלתות מסוימות עוברות תהליך של ציפוי בתנור, המאפשר עמידות גבוהה בפני נוזלים.
    מגוון העיצובים והציפויים העמידים בפני מים מאפשר לכל אחד למצוא את המראה המתאים ביותר לעיצוב המרחב, ובכך ליהנות מדלת מעוצבת וחלל דקורטיבי אסתטי מבלי להתפשר על העמידות, הבידוד והאיכות.

מאמר מומלץ: גימור צבע או גימור פורמייקה עבור – מה כדאי?

 

ליצירת קשר ופרטים נוספים לחץ כאן!