יש לא מעט דילמות ברכישת דלתות פנים, הרי להן יש תפקיד חשוב בעיצוב ובנראות הכללית של חלל הבית. אם בעבר היה מבחר מצומצם של דלתת, מה שאפשר לנו לרכוש בקלות דלתות פנים, כיום הדבר שונה לחלוטין, כיוון שיש לא מעט חומרים ואיכותיות שונות, חלקן דלתות יוקרתיות המגיעות היישר מאיטליה וחלקן דלתות פנים המיובאות מסין. כמובן שיש גם דלתות תוצרת הארץ, אך כאשר מדוברים על שיק ויוקרה כמובן שמדברים על דלת דלתות פנים איטלקיות המאפשרות ליהנות ממראה מרהיב לצד חומרים איכותיים וגימורים מרשימים ששום דלתות פנים אחרות לא יכולות להשתוות להן.

דלתות פנים לחדרי הבית בצבע לבן

אז איך מתחילים?

ראשית חשוב להבין כי בדירה סטנדרטית יש בין 5-7 דלתות פנים, כאשר ההבדל בניהן הוא המחיר המורכב מסוג החומר, העיצוב, הגוון, רוחב הדלת, הפרזול, התוספות ועוד פרמטרים שונים. לרוב יש לרכוש דלתות פנים בחדרים הבאים: לחדר השינה, חדרי ילדים, למחסן, לחדר שירות, למרפסת ועוד. לרוב, המידות הסטנדרטיות של דלתות הפנים הן – בין 70-90 ס"מ וגובה של 2 מטרים. חשוב לשכלל כמה דלתות יש צורך לרכוב למדוד את רוחב ואורך הפתחים ולצאת לעבר המשימה המאתגרת של רכישת דלתות הפנים.

עיצוב סוריאליסטי בשילוב דלת פנים בכניסה לחדר

 

להתרשמות מעוד מבחר דלתות פנים לחצו

 

המאפיינים של דלתות איטלקיות למול דלתות סיניות

עיצוב

דלתות איטלקיות הן בעלות סגנון עיצובי יוצא דופן וזאת ניתן לחוש כבר מהמבט הראשון. דלתות אלו לא יהיו פשוטות בניגוד לדלתות סיניות, אלה הן יגיעו עם טאצ' או טוויסט מיוחד הכולל טקסטורות שונות כמו – פס אלומיניום, שילוב של דלת פלדה עם זכוכית חלבית ועוד כהנה וכהנה.

חומרי גלם איכותיים

דלתות איטלקיות מגיעות לרוב מחומרים איכותיים ועמידים כדוגמת עץ מלא, מתכת, ברזל וכו', מה שנראה גם מבחינה חזותית כמרשים מאוד. החומרים האיכותיים מאפשרים לדלת לעמוד בתנאים קשים כמו- שריטות ומכות וכדומה. לעומת זאת, חברתה הסינית מציעה דלתות פנים מתחליפי עץ כדוגמת סיבית ו MDF, שאלו חומרים פחות עמידים.

עמידה בתווי תקן

דלתות איטלקיות עומדות בתווי תקן מחמירים ביותר והן הבטיחותיות ביותר. דבר זה חשוב בעיקר אם יש ילדים קטנים בבית.