עד לפני לא מעט שנים התחום של עיצוב פנים ועיצוב הבית לא לקח בחשבון את הדלתות של הבית עצמו או של החדרים. בשנים האחרונות ישנה הבנה שאם מעוניינים לעצב את הבית צריך לתת דגש לכל הפרטים, גל לאלה שאולי לא חשובים או מהותיים ולשלב גם אותם בתמונה הכוללת של העיצוב החדש. המעצבת פנים  כאן להראות לכם איך דלתות הפנים הם חלק מפרטים אלה. כיום כבר לא מסתפקים בדלתות רגילות, פשוטות או שגרתיות אלא משקיעים בדלתות שלוקחות חלק בעיצוב החדש ונראות חלק בלתי נפרד מהעיצוב כולו.

חלל מרכזי בבית הכולל סלון ופינת אוכל מעוצבים

אם את תהליך העיצוב מלווה מעצבת פנים מקצועית ומנוסה, אפשר יהיה לסמוך עליה שהיא כבר תדע איך לשלב גם את הדלת בעיצוב או בתמונה הסופית שאותה היא מדמיינת ואליה היא שואפת להגיע. היא תיתן את הרעיונות ואת האפשרויות לבחור מתוכן כדי שמי שגר בבית יוכל גם להביע את דעתו ואת הטעם האישי שלו. הרי הוא זה ששוהה בבית והוא זה שמבצע את תהליך העיצוב כדי שהבית יהפוך למקום חמים ונעים שתפקיד העיצוב בו הוא לגרום לאווירה טובה, נעימה, שלווה ומכילה.

מאמר מומלץ: צירי פייפ מול צירים סמויים – מה עדיף?

איך עושה זאת מעצבת פנים?

מעצבת הפנים יודעת להתאים דוגמאות לגדלים, צבעים לאזורים וגם יודעת איך הכי נכון לסדר את החפצים והרהיטים בבית או בחדר באופן כזה ששום חלל לא הולך לאיבוד ויש ניצול אופטימלי של החלל והמרחב, בעיקר כאשר מדובר בחדר אשר יש בו דלתות הזזה לכיס אשר מועילות לנו ומגדילות את שטח החדר. כך בראייה כוללת של כל הבית וגם בראייה נקודתית של כל חד וחדר. כאשר מדובר על עיצוב של כל הבית כולו הרי שצריך לשמור על קו אחיד של עיצוב ולא שכל חדר יהיה מעוצב בסגנון אחר לגמרי. לדלתות יש תפקיד מהותי בעיצוב זה בהיותן פריט מקשר בין חדר לחדר.

עיצוב מודרני של הסלון ופינת האוכל

מעצבת פנים מיטל אלמגור מיומנת תראה בדמיונה איך יהיה הכי נכון לעצב ולסדר כך שהדלתות תיראנה כאילו הן פריט נוסף בבית. כל מי שיגיע לבקר לא יאמין שהושקעה מחשבה אפילו בדלתות – מה שבעבר לא היה קורה. הדלתות כיום עשויות ממגוון עצום של חומרי גלם וניתן להשיג אותן במבחר גדול של מידות וגדלים.

לפרטים ומידע נוסף השאירו פרטים