מידותיה של כל דלת פנים המותקנת בסביבת המגורים חייבת לעמוד בתקן הישראלי לבנייה, דלת פנים מידות נקבעות ומשתנות בהתאם למקום בו היא מותקנת, בין אם מדובר בדלת פנים לחדרי המגורים בשטח הבית או הדירה ובין אם מדובר בדלת פנים לחדרי האמבטיה, הרחצה או השירותים בשטח הדירה.

דלת פנים מידות מומלצות

דלתות פנים סטנדרטיות מגיעות במספר גדלים, כאשר הגובה המחייב הינו 206 ס"מ ואילו רוחב הדלת נע בין 60 ס"מ ל-90 ס"מ במרווחים של 10 ס"מ. כיום, ניתן לייצר דלתות ברוחב אמצעי, כלומר במידות של 65, 75 או 85 ס"מ וכמו כן ניתן לייצר דלתות פנים ברוחב שבין 50 ועד 110 ס"מ במידת הצורך. מפתח למידות סטנדרט של לדלתות פנים הינו כדלקמן:

  • מפתח ברוחב של 90 ס"מ לחדרי המגורים
  • מפתח ברוחב של 80 ס"מ לחדר הרחצה
  • מפתח ברוחב של 70 ס"מ לדלת שירותי האורחים

דלת פנים מידות – חשוב לדעת:

גודל מפתח לכל דלת בסביבת המגורים הוא בסופו של דבר החלטה טכנית של בעלי הדירה (במידה ומדובר בבתים פרטיים אותם בעל הדירה בונה) ו/או של הקבלן המבצע בהתאם להנחיות האדריכל בדירות מגורים חדשות. יחד עם זאת, רצוי ומומלץ לתכנן גודל מפתחים אשר יוכל להתאים לכל סוגי דלתות הפנים בגודל סטנדרטי וזאת מכיוון שייצור דלתות פנים בגדול שאינו סטנדרטי מייקר את הליך ייצור הדלת והתקנתה. כמו כן, יכול להיווצר מצבים בהם תהיו מעוניינים להחליף את דלתות הפנים בדירתכם או ביתכם לאורך השנים ולכן רצוי שהמפתח יהיה בגודל סטנדרטי אשר יאפשר לכם החלפה והתקנה מהירה מתוך היצע גדול של דלתות פנים ולא מתוך היצע מצומצם.

 

דלתות דרור – החופש לבחור בין סוג הדלת לגודלה

אנחנו בחברת דלתות דרור, עוסקים ומתמחים בייבוא, שיווק ועיצוב של דלתות פנים כבר למעלה מ-15 שנה. לרשותנו, מספר אולמות תצוגה בפריסה ארצית שבכל אחד מהם תוכלו למצוא מגוון עשיר ואיכותי של דלתות פנים בייבוא אישי לצד דלתות פנים בייצור ועיצוב אישי.

 

קולקציית הדלתות שלנו כוללת בתוכה את כל סוגי דלתות הפנים, החל מדלתות כנף אחת או כנף כפולה, דרך דלתות פנים נסתרות ועד דלתות פנים הזזה. כמו כן, תוכלו לרכוש באמצעותו דלתות המיוצרות מחומרי גלם שונים כגון: דלתות פנים מאלומיניום, דלתות פנים מעץ מלא, דלתות פנים מעץ מעובד, דלתות פנים למינטו, דלתות פנים פולימר, דלתות פנים פורמייקה ועוד.

 

באולמות התצוגה שלנו ממתינים לכם יועצי דלתות מנוסים ומיומנים אשר יסייעו לכל אחד ואחת מביניכם לבחור את דלת הפנים הנכונה והאידיאלית ביותר בעבורו בהתאם למסגרת התקציב העומדת לרשותכם, העדפות הטעם והסגנון העיצובי שלכם, רמת הבידוד האקוסטי והתרמי הנחוצה לכם, רמת עמידות הדלת הנחוצה לכם וכדומה.

 

יועצי הדלתות שלנו יעניקו לכם גם מידע מקדים לצרכי תכנון מפתחי כניסה לדלתות הפנים במידה ואתם מצויים בהליכי בנייה של ביתכם הפרטי.