עומדים לשפץ את הבית בקרוב? עשיתם כבר רשימה מה צריך להכין ועל מה צריך עבור כדי לוודא שהשיפוץ יעבור חלק? הנה כמה דברים שאתם חייבים לבדוק ולהכין לפני השיפוץ. ראשית עליכם לדעת מה התקציב שלכם יכול לקנות עבורכם הן מבחינת עלות העבודה והן מבחינת עלות הריהוט החדש וכדומה. לאחר שאתם יודעים מה התקציב לטובת השיפוץ עליכם לבחור את בעל המקצוע המתאים לביצוע העבודה.

 

במידה ואתם פנויים לבחור מעצב פנים או אדריכל שיעשו תכנית מפורטת ייתכן ותזדקקו לתקציב גדול יותר ובמידה ותסתפקו בבעל מקצוע שרק יבצע את השיפוץ לפי הוראות כלליות מכם, המחיר יהיה זול יותר. בשוק יש מבחר גדול של בעלי מקצוע שונים. בדקו שבעל המקצוע מעניק לכם את כל השירותים הקשורים לשיפוץ ולא משאיר אתכם עם חלק מהעבודה כמו הניקיון אחרי השיפוץ, פינוי השאריות וכדומה.

 

דלתות פנים מעוצבות

אל תשכחו לעבור על כל הפרטים: בחירת ריהוט חדש, מרצפות, צבע לקירות ולתקרה, וילונות לבית, חלונות, דלתות פנים ועוד. רק כאשר תהיו סגורים על עצמכם לגביי מה אתם רוצים לשפץ, מה אתם מעוניינים להחליף לגמרי וכמה אתם מוכנים להשקיע ותבחרו את בעל המקצוע המתאים ביותר לעבודה תוכלו לצאת לדרך ולגשת לבחירת הפריטים החדשים לבית שלכם (או במידה ואתם סומכים על מעצב פנים שיבחר עבורכם את הריהוט והציוד מה טוב אך תמיד שמרו לעצמכם את המילה הסופית לפני שנעשית הקנייה בחנויות הריהוט ובחנות גופי התאורה, הצבע וכדומה. עליכם לפקח על בעל המקצוע אך לתת לו יד חופשית ולדעת לנווט בין השניים.

ידיות עבור דלתות פנים

ישנם אלמנטים עיצוביים רבים שיכולים לשדרג את מראה הבית אלפי מונים וצריך להסתכל על התמונה הגדולה ולתכנן את ההתאמה בין האלמנטים הן מבחירת צבע וגוונים והן מבחינת הסגנון. בעבר הייתה נטייה להתייחס לדלתות פנים רק בתור דלתות פונקציונאליות להפרדה בין החדרים, אך כיום יותר ויותר אנשים מכירים בדלתות פנים כאלמנט עיצובי לכל דבר. דלתות פנים מעוצבות יכולות לנוע במגוון רחב של סגנונות מבעים וגוונים והן יכולות לשדרג את מראה הבית ולהקנות לו בקלות אלגנטית את הסגנון שתבחרו בו. לאלו הבוחרים לעצב את הבית שלהם במראה כפרי, דלתות פנים דמויי עץ יכולות להיות מושלמות עבור סגנון זה, ולאלו הבוחרים מראה חדשני, ישנן דלתות פנים בעלות מראה מטאלי יותר במגוון צבעים שיכולות להקנות לבית מראה יוקרתי וחדשני. אלו רק דוגמאות לסגנונות עיצוב ועיצוב הדלתות והשימוש בהן הוא אינסופי.

לצפייה והתרשמות במבחר דוגמאות לדלתות פנים לחצו כאן!

דלת פנים בשילוב זכוכית בחדר שינה מעוצב

שימו דגש על הפרטים הקטנים

זכרו שכל דבר משפיע על המראה הסופי של חלל המגורים או העבודה שאתם משפצים החל מבחירת וילונות לבית שיתאימו לריהוט וכמובן הריצוף והצבעים שבחרתם לקירות, כל אלה צריכים להשתלב יחדיו ולתת לכם תמונה כללית שתצאו מרוצים ממנה. אמנם שיפוץ בית הוא כאב ראש לא קטן אך במידה ותעבדו בצורה מסודרת ותדאגו להיות מוכנים מראש עם תכנית פעולה הכוללת בניית תקציב ובחירת בעלי מקצוע מתאימים, אתם לא יכולים לפספס והסיכוי לשיפוץ מוצלח יהיה גבוה.

 

מתעניינים בטרנדים חדשים לעיצוב הבית? נסו לשאוב השראה מאתרים ומגזינים חשובים בתחום כמו גם לקבל אינדיקציה על סגנונות מובילים בתחום העיצוב בשנים האחרונות מבעלי המקצוע שאתם מחפשים, בתים של חברים או סלבריטאים וכדומה אך תמיד תשאירו מקום לדמיון ולנגיעה האישית שלכם שהרי זה הבית שלכם והסגנון שלכם הוא זה שיקבע בסוף איזה בית משופץ תקבלו. בדקו והשוו מחירים של בעלי מקצוע וחנויות ריהוט ואביזרים משלימים ובעיקר תהיו בשליטה על הזמן והתקציב שכן יש להם נטייה ללכת לאיבוד בשיפוצים מסוג זה. בהצלחה.

רוצים לדעת פרטים נוספים על דלתות פנים? לחצו כאן והשאירו פרטים!