דלתות הבית שלנו הם חלק בלתי נפרד מעולם העיצוב הביתי. משום כך, חשוב לבחור דלתות מעוצבות בגוון שישתלב בצורה הטובה ביותר עם שאר הריהוט והעיצוב הכולל של הבית.

דלת פנים צוהר צד 12_50 לבן דלת פנים ניקל k1 ונגה דלת פנים ניקל רוחב דובדבן

 

כנסו לקטלוג דלתות פנים המלא

דלתות פנים לבית – הבחירה הנכונה

אם לפני עשור רוב דלתות הפנים היו זהות, כיום אנשים בוחרים דלתות פנים שמתאימות לעיצוב הכולל של הבית ומתאימות למטרה של אותו חלל בו הן מותקנות. יש הבדל משמעותי בין בחירת דלתות פנים לבין בחירת דלת כניסה לבית וזאת משום ששתי הדלתות ממלאות פונקציות שונות לחלוטין. אם דלת כניסה אמורה לספק את אותו 'ניצוץ' עיצובי ומסקרן לגבי העיצוב של שאר חלקיו הפנימיים של הבית ולהעניק תחושה מרשימה לכניסה של הבית, דלת פנימית אמורה להשתלב עם יתר העיצוב בבית ולהיראות כחלק בלתי נפרד ומרשים מחלקים אחרים של הבית.

 

התאמת צבעים לדלת

חלק מהשיקולים החשובים ביותר בבחירת גוונים עבור דלתות פנים לבית יהיה בחירת גוון ניטרליי, כלומר גוון שיתאים לשינויים שתרצו לעשות בבית. הדבר האחרון בו אנשים מעוניינים הוא לגלות שהצבע של הדלת מגביל אותם בכל שינוי סגנוני אותו הם מעוניינים להחיל על חדר מסוים בדירה או על כל הדירה. תמיד יש לבחור את הגוון בו מעוניינים לדלת בהתאם לצבעים הקיימים בבית, בהתאם לצורה של הדלת, החומר ממנו בנויה הדלת והפרזול שלה. הסגנון הכולל של עיצוב הבית והסגנון של הדלת. כל אלו יכתיבו את הגוון המתאים ביותר לדלת. אם למשל מעוניינים בדלתות בסגנון מודרני קרוב לוודאי שתבחרו בגוונים של לבן, אפור ושחור. אם מעוניינים בסגנון כפרי רומנטי יש לבחור בצבעים חמים, כמו למשל חום, ירוק זית ועוד.

דלת פנים ניקל חץ וקשת אלון מולבן דלת פנים צוהר דקורטיבי מאורך אגוז דלת פנים ניקל אורך לבן

 

בוחרים צבעים בהירים

אם מעוניינים ליצור תחושה קלילה ורעננה בבית. אם מעוניינים ליצור אשליה של חלל גדול יותר מהגודל המקורי ואם אתם מעוניינים להתוות קווים קלאסיים ומרשימים לבית, בחירת דלתות בגוון שמנת, לבן או בגוון אפרסק הם הגוונים המתאימים ביותר. גוונים בהירים יוצרים אפקט ממנו לא ניתן להתעלם. בנוסף, ניתן להתאים להם כמעט כל ריהוט בו בוחרים, צבע וילונות, טפט לדלת, שטיחים ואביזרים נוספים בבית. דלתות בגוונים בהירים גם יתאימו לסוגים שונים של חיפויים לרצפה, כמו למשל פרקטים, מרצפות ועוד. יתרון נוסף של דלתות בצבע בהיר הוא שהן מעניקות תחושה של אור במקום בו אין חלונות. כלומר, אם מדובר על מסדרון ובו ארבע דלתות ובסיומו אין חלון או מרפסת. ההחלטה לצבע את הדלתות בגוון מהיר תעניק תחושה של מסדרון מרווח ואיזור מואר.

 

לסיכום, קיימים גוונים רבים שמתאימים לדלתות הבית, כמו למשל צבע אלון מולבן, אגוז, דובדבן ועוד. כל אחד מהצבעים מקנה לבית אוירה מיוחדת ולכן חשוב להיעזר במומחה בתחום וכן באפשרות בחירת דלתות לפי צבעים, טרם ההחלטה אם לקנות צבע זה או אחר לצביעת דלתות הבית.

 

לקבלת ייעוץ ראשוני לחץ כאן ליצירת קשר!