דלתות פנים איכותיות מאפשרות לנו ליהנות משתי ציפורים במכה אחת: גם עיצוב מרשים לכל חלל הבית, שהרי לדלתות פנים יש נוכחות רבה והן נראות מכל עברו יכולות לשנות לחלוטין מראה של כל חדר בבית. כמון כן, ישנה חשיבות רבה לפונקציונאליות, שהרי לדלתות הפנים יש תפקיד חשוב נוסף מעבר לעיצוב והוא – לאפשר לדיירי הבית פרטיות בלתי מתפשרת. כאשר מדברים על דלת של מחסן או דלת המחברת בין הסלון למטבח, מדוברים על דלת שאינה חייבת להיות מבודדת רעשים ואטומה, אך כאשר מדברים על דלת של חדר השנה או של חדר עבודה, חשוב לרכוש דלת אטומה לחלוטים על מנת שתאפשר לכם בית שקט ונעים.

 

בשל החשיבות הרבה של דלתות הפנים והשפעתן על האווירה והחיים בבית, חשוב מעבר ליופי של הדלת לשים דגש גם על בחירת דלת העשויה מחומרים איכותיים, כך שהיא תאפשר לכם עמידות לאורך שנים רבות, וגם בידוד מיטבי של רעשים. חשוב לזכור, כי אנו משתמשים פעמים רבות במהלך היום בבית, כך שבעת פתיחה וסגירה של הדלת יתכן כי הדלת תישרט או תקבל מכה, לכן חשוב לבחור דלת העשויה מחומרים איכותיים, וכזאת שאינה רגישה לשריטות ומכות, מה שיבטיח לכם נראות מרשימה של הדלת גם בעוד כמה שנים. באתר ניתן להנות עם קטלוג דלתות פנים איכותיות במיוחד.

דלת פנים ניקל k אגוז דלת פנים צוהר צד 12-501 אלון מולבן דלת פנים ניקל k1 ונגה

 

אילו חומרים מומלצים לדלתות פנים?

עץ מלא – עץ הוא חומר חזק ויציב, אך חשוב לבחור עץ מלא ולא תחליפי עץ שונים כדוגמת MDF וסיבית. דלתות מעץ מלא עשויות מלבידי עץ המוכרים לנו בשל עץ סנדוויץ' שהוא המומלץ מבין כולם, אך חשוב שהעץ עצמו יהיה איכותי, כאשר ההמלצה היא לבחור בעץ אלון, דובדבן ועוד.

ציפוי העץ – לאחר שבחרתם דלתות עץ עמידות וחזקות, זה הזמן לבחור את הציפוי. הציפויים הפופולריים והחזקים הם: ציפוי פורמייקה הידוע כחזק לעמיד למים, כך שהוא מומלץ לחדר האמבטיה והשירותים.

ציפוי פורניר – מדובר בשכבה דקה של עץ המודבקת ללוח ומצופית בלכה לקבלת ברק מושלם. ציפוי למינציה שהוא הפחות מומלץ לחדר האמבטיה והשירותים כיוון שהוא אינו עמיד בפני לחות ורטיבות.

 

לפרטים נוספים – לחצו כאן והשאירו פרטים