ש. האם דלתות הזזה לכיס הן מרעישות כמו פעם?

ת.כיום דלתות הזזה לכיס אינם כמו שהיו פעם – מרעישות וחורקות, כיום עם הטכנולוגיה המתקדמת דלתות הזזה לכיס מוסיפות עיצוב מדהים לחדר והן פתרון מושלם לחיסכון במקום בחדר שינה שלכם. אז אם אתם מתעניינים בדלתות הזזה לכיס אתם מוזמנים לבקר בעמוד דלתות הזזה ולראות דוגמאות לדתות.

ש. מדוע לקנות מדלתות דרור?

ת. אנו בדלתות דרור מייבאים את הדלתות מאיטליה, מפעל זה הינו אחד המתקדמים והגדולים באירופה. חומר הגלם ממנו מיוצרים הדלתות והמשקופים הינם חומרי הגלם הטובים ביותר בשוק.
בנוסף לרשות חברתנו עומד צוות חם ומסור אשר נמצא באולמות התצוגה, צוות זה ילווה אותך הלקוח ויתאים לדרישותיך את דלתות הפנים המתאימות ביותר עבורך.
בנוסף לרשותנו עומד צוות מתקינים מנוסה ומקצועי אשר עומד לרשותנו ובכך לצד איכות בלתי מתפשרת של המוצר הינך הלקוח מקבל שירות איכותי, מקצועי ומהימן אשר יגרום לך לשביעות רצון מתמשכת.

ש. האם ניתן לבחור עיצובים על הדלתות?

ת. אנו דלתות דרור מציעים מגוון רחב של עיצובים על גבי הדלתות, גם בדלתות למינטו פורמיקה וגם בדלתות צבע. בנוסף בדלתות צבע ניתן לבחור את הגוון ממניפת צבעים של נירלט/טמבור/ראל.

ש. איך מתבצע תהליך הרכישה?

ת. בשלב ראשון עליך להגיע לאחד מאולמות התצוגה שלנו,לאחר שבחרת את סוג הדלת ואת העיצוב הנדרש יישלח מודד לביתך על מנת לקחת מידות מדוייקות של הדלתות ובהתאם למידות אלה ייוצרו הדלתות. לאחר לקיחת המידות ובתיאום מולך ייקבע לך תאריך להתקנת הדלתות.

ש. מהו זמן אספקת הדלתות?

ת. זמן אספקת הדלתות הינו 21 ימי עבודה מיום המידות אשר נלקחו בביתך. עם זאת במידת הצורך ובהתאם לבקשת הלקוח אנחנו משתדלים ובדרכ מצליחים להקדים את זמן האספקה..

ש. האם יש פתרון בפני נזקי מים?

ת. ברשות חברתנו ישנם דלתות עמידות בפני נזקי מים, דלת זו עשוייה מלוחות פורמייקה בעובי 2.5 מ"מ המודבקים למסגרת הדלת בדבקים מיוחדים. השילוב בין משקוף והלבשות עץ לדלת מסוג זה מאפשר לך לקבל את הדלת האולטימטיבית. בנוסף היתרון הגדול בדלתות דרור הוא שניתן לשלב בין דלתות למינטו לחדרים רגילים ובין דלתות עמידות בפני נזקי מים לחדרים הרטובים (בניגוד לחברות אחרות ששם לא ניתן לשלב).

לשאלות נוספות צרו עימנו קשר עכשיו!