סביבת מגורים מעוצבת מורכבת ממגוון רחב של אלמנטים עיצוביים היוצרים יחדיו סגנון עיצוב ייחודי המותאם לצרכי המחייה והמגורים של בני הבית. אחד מהאלמנטים העיצוביים הנדרשים בכל סביבת מגורים הוא כמובן דלתות הפנים המשמשות אומנם לצרכי תיחום חדרי אירוח ושינה אך מעבר לכך הן משמשות לצרכי שדרוג הקו העיצובי של הבית.

 

דלתות פנים לעיצוב הבית

 

כל דלת פנים אותה אתם מתקינים בשטח הבית או הדירה, יכולה לשדרג את הקו העיצובי של הבית במידה ואתם עושים שימוש בדגם כזה או אחר של דלתות פנים מעוצבות. דלתות אלו מיוצרות מחומרי גלם שונים והן מגיעות במגוון רחב של דגמים ועיצובים היכולים להתאים לקו העיצובי האחיד של סביבת המגורים. בין יתר חומרי הגלם מהם מיוצרות כיום דלתות פנים מעוצבות תוכלו למצוא: עץ מלא או מעובד, פולימר, MDF, אלומיניום ודלתות בשילוב חומרי גלם.

 

רוצים לשדרג את הקו העיצוב של הבית? זה הזמן להחלפת דלתות פנים

 

החלפת דלתות פנים מומלצת לכל אילו מביניכם המעוניינים לשדרג את הקו העיצובי של סביבת המגורים מבלי להידרש להליכי שיפוץ יקרים ומורכבים יתר על המידה. החלפה של כל דלתות הפנים לדלתות בעלות מראה עיצובי אחיד, תאפשר לכם ליצור סביבת מגורים מעוצבת במינימום עלויות וזאת בהתאם לעלותה הכוללת של כל דלת ודלת.

 

אם כך, מהן העלויות הנלוות להחלפת דלתות פנים?

 

עלותה של כל דלת פנים נקבעת בהתאם למספר מאפיינים המשפיעים בין היתר על איכות הדלת, החל מחומר הגלם ממנו מיוצרת דלת הפנים, דרך רמת הבידוד התרמי והאקוסטי של הדלת ועד לאיכויות מוצרי הפרזול המותקנים בגוף הדלת (ידית, מנעול). כמו כן, את דלתות הפנים נהוג לסווג למספר סוגי דלתות שונים על פי שיטת התקנתן, כאשר לכל שיטת התקנה עלויות נפרדות בהתאם לצרכי העבודה הנדרשת. לפיכך, דלתות פנים בקו אפס המיושרות עם קיר החזית של החדר, יהיו יקרות יותר בשקלול של עלות רכישת הדלתות ועלות ההתקנה. שיטות נוספות להתקנת סוגי דלתות פנים כוללות בין היתר את שיטת המשקף המיועדת לדלתות כנף הנפתחת כלפי פנים או חוץ, שיטת ההזזה המיועדת לדלתות הזזה הנעות על גבי מסילה ייעודית מעל הדלת ו/או אל תוך כיס ייעודי בקיר.

 

כיצד לבחור את הסגנון העיצוב של דלתות הפנים?

 

על מנת לשדרג את הקו העיצובי בביתכם או דירתכם באמצעות דלתות פנים, אנו ממליצים לכם בראש ובראשונה להגדיר את מסגרת התקציב העומדת לרשותכם לצורך החלפת דלתות פנים קיימות בחדשות ורק לאחר מכן להגדיר את סוגי הדלתות הנחוצות לכם ואת חומרי הגלם מהם הן מיוצרות. לאחר הגדרות אלו, תוכלו להתרשם ממגוון רחב של סוגי עיצובים המוצעים לכם כיום בענף דלתות הפנים ולבחור לעצמכם את הסגנון העיצובי המועדף עליכם ביותר והמותאם ביותר לסביבת מגוריכם.